vineri, 21 ianuarie 2011

Ziua cu surprize

Cel putin o data pe an, fiecare dintre noi traversam ziua cu surprize placute. Asa a fost ziua de ieri pentru mine.  Fata de anii trecuti,  cand surprizele veneau doar de la cei ce imi sunt foarte apropiati, anul acesta, pe langa bucuriile venite din partea familiei si a vechilor mei prieteni, m-au coplesit cu daruri pe blogurile lor Darry.anna, Iuliana, Monica si Sara. Catalina si Mara (stiau, pentru ca si Mara are ziua cu surprize in aceasta luna) dar Niculina (mama gemenilor), Niculina, (bunica Stefaniei), Radu, Bianca si mama ei,  m-au surprins ieri ca au stiut despre  ziua mea cu surprize (cred ca Iuliana a fost cea care le-a soptit). Claudia nu m-a uitat nici ea, am descoperit sms-ul ei printre celelalte sms-uri primite de la prieteni. Nu m-au uitat nici prietenele Iulianei.

Dedicatii muzicale, fotografii, cuvinte frumoase (dragi fete cu blog, m-ati facut sa plang in ziua mea cu surprize...nu sunt nici pe departe asa cum ma descrieti voi...dar asa cum v-am scris si in postul de ieri, imi doresc sa devin).

Surpriza surprizelor a fost atunci cand Iuliana, la pranz, m-a sunat si mi-a spus ca este foarte aproape de mine. Repede, am pus apa la fiert pentru cafea....pentru ca se grabea, am ratat sa facem o cafeluta impreuna dar mi-a promis ca altadata vizita va fi mai lunga. 

Blogul meu a primit si el un dar, dar despre acesta va voi povesti in alt post.

Cununa bucuriilor a fost pe seara, cand indreptandu-ma spre prietenii mei, dupa ce m-am inchinat cand am trecut pe langa biserica din drum, am vazut ca parintele care slujeste acolo venea spre biserica. Dupa ce l-am salutat, l-am rugat sa imi dea si o binecuvantare, risipind astfel tristetea ca ieri, de ziua surprizelor nu am reusit sa ajung la parintele meu duhovnic.

Am strans darurile de pe la bloguri si le-am asezat frumos in cutiuta cu surprize, multumindu-va tuturor ca mi-ati pastrat si mie un loc in inimile voastre.


Trandafirul nu va spun de unde l-am primit, va las pe voi sa ghiciti. Va spun doar ca cel care mi l-a daruit este aceeasi persoana care mi-a spus ieri primul LA MULTI ANI!

5 comentarii:

matuşka Eufemia spunea...

La Multi Ani intru Hristos, draga mea! Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de zile binecuvintate! Te imbratisez cu dragoste :-)

darry.anna spunea...

Doamne, Adriana ce frumos stii sa le aduni si sa le spui pe toate! Ai stofa de povestitor!:)

Iuliana spunea...

Ma bucur enorm ca macar o data pe an am reusit sa te facem fericita si sa iti daruim o particica din iubirea pe care tu o daruiesti zi de zi! Esti o persoana minunata! Nu spun perfecta, pentru ca nu cred in perfectiunea omului, ci in capacitatea lui de a se schimba in bine zi de zi si de a se apropia de Domnul, cu ajutorul Lui, bineinteles.

Fie ca in fiecare zi a anului sa ai parte macar de o surpriza placuta!

Doamne ajuta!

Tzzumbi spunea...

La multi si fericiti si impliniti ani !!!

adriana spunea...

Va multumesc tuturor pentru gandurile frumoase, pentu surprize si daruri.