marți, 8 februarie 2011

Blandete si rabdare

transcris din Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu. 366 cuvinte de folos pentru toate zilele anului Editura Sophia 2008

Si le voi da inima ca sa Ma stie ca Eu sunt Domnul. (Ieremia24,7)
Sa nu abati inima mea spre cuvinte de viclesug.(Psalmi 140,4)
Veseleasca-se inima mea ca sa se teama de numele Tau.(Psalmi 85,11)

Cel ce tinde cu sinceritate spre desavarsire nu va da ascultare inimii sale. Inima omului este, de la natura, vicleana si corupta, de aceea ne rugam Domnului sa ne dea o inima noua. Iar Domnul, Cel ce pe toate le poate face sa renasca si sa se innoiasca, vrea sa schimbe si inima omului, aducand-o sub ascultarea Sa. Hristos ne-a fagaduit sa vina si sa "faca locas in inima omului" (Ioan 14,23), dar va putea, oare, sa locuiasca intr-o inima intinata, nerenascuta prin Duhul Sau Sfant? Nu incape indoiala ca Insusi Hristos Se va ingriji sa deretice si sa infrumuseteze acest locas, inainte de a se salaslui in el. De aceea si noi venim la El cu deplina speranta si cu sarguitoare rugaciune, ca sa ne dea o "inima noua si un duh nou" (Iez 36, 26).Promisiunile Domnului au fost facute cu mult timp inainte ca noi sa le fi cerut. Au trecut doua mii de ani de cand Domnul a rostit sfintele Sale cuvinte, aratandu-Se mereu gata sa le indeplineasca, ori de cate ori venim la El cu credinta. Sa nu contenim a ne ruga sa ne dea inima noua, atata timp cat simtim ca nu o avem, si cat timp vom recunoaste ca inima cea veche este supusa pacatului.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

În căsuța ta este totdeauna pace!

darry.anna spunea...

Atat de draga mi-a fost cartea incat am daruit-o la randul meu cuiva drag si incercat pentru a regasi putere si bucurie.
Multumesc pentru citat!