miercuri, 9 februarie 2011

Bună dimineaţa

Astăzi vă invit la o cafea cu tâlc. Poate ştiţi povestioara dar cred că o să fie plăcut să v-o reamintiţi.

Viaţa ca o cafea bună
Un grup de oameni de succes în apogeul carierei lor, toţi având joburi şi poziţii de vis, maşini şi case, au făcut o vizită unui fost profesor din facultate. Discuţia a alunecat treptat spre cât de stresantă şi obositoare e viaţa zi de zi.
Profesorul i-a întrebat dacă vor să bea o cafea bună şi s-a întors din bucatarie cu un vas mare plin cu cafea şi o mulţime de ceşti. Unele erau din porţelan fin, altele din sticlă, plastic, unele arătând normal, altele foarte delicate şi scumpe, unele cu inserţii aurite, altele cu toarta ciobită, şi i-a rugat pe fiecare să se servească....continuarea aici
Vă doresc o zi bună şi nu uitaţi să savuraţi conţinutul ceştii, fie că este ceai, cafea sau ciocolată!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc, doamnelor Darry.anna Adriana! Am savurat si eu cafeaua si am invatat sa nu privesc cana... continutul e oricum acelasi.
O zi frumoasa si dumneavoastra!
Lacramioara

Mihaela spunea...

Foarte frumoasa povestirea. Sunt total de acord, trebuie sa ne bucuram de viata si sa fim fericiti cu ce avem. Nu este rau sa avem si anumite teluri pe care sa vrem sa le realizam, dar pe primul loc trebuie sa fie bucuria de a ne trai viata care o avem in acest moment. Pe urma se rezolva toate de la sine.

Anna spunea...

Da' ce ibric ai....de unde l-ai luat?
As bea si eu cafea dar fara cofeina... si cu paine prajita cu cascaval care se intinde.

adriana spunea...

Darry.anna,am ajuns si eu la cafeluta...cu intarziere de o zi...stiam povestioara dar am recitit-o cu placere