vineri, 25 februarie 2011

O veste tare buna!

Up date aprilie 2011 AU NEVOIE DIN NOU DE AJUTOR http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/04/va-amintiti-ca-in-luna-ianuarie-am.html


Cu ajutorul lui Dumnezeu, gemenii au reusit sa stranga  banii necesari pentru operatie. Va  multumesc in numele lor pentru tot ce ati facut si va rog sa transmiteti multumirile si la cei care v-au ajutat, donanad sau promovand cazul lor.

Sunt convinsa ca titlul pe care l-am pus articolului in care am postat filmuletul cu ei a fost foarte potrivit:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/02/un-mic-interviu-cu-viitori-oameni-mari.html  

I-am intrebat dupa aceea, la o alta vizita, ce vor sa sa faca atunci cand vor fi mari. Elena vrea sa fie profesoara de romana sau matematica si Nicolae pictor de icoane ( o sa postez si acel filmulet).

V-am spus toate acestea pentru ca vreau sa va rog sa nu ii uitati pe acesti copii. Sunt abia la inceputul drumului..



Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce mult ne bucuram! Dumnezeu ii va ocroti in continuare si pe ei si pe toti binefacatorii lor! Multumim, draga Adriana, pentru ca ne-ai informat mereu despre ei...
Doamne ajuta!

Lacramioara & Sara