vineri, 11 februarie 2011

Un mic interviu cu viitori oameni mari

Ieri am fost in vizita la gemeni. M-am incarcat cu multa energie pozitiva si ca sa nu credeti ca va pacalesc, am adus dovezi ca acesti prichindei sunt exact asa cum ii descriem toti cei care ii intalnim. In timp ce Nicusor era la sala, la ora de gimnastica, Elena, cumintica, in pat, se lupta cu ghiozdanul urias din care vroia sa scoata un caiet. Cand m-a vazut ca am intrat in salon, s-a uitat nedumerita, pentru ca arat un pic altfel fata de ultima data cand ne-am intalnit. Cand i-am spus cine sunt, imediat si-a adus aminte si a inceput sa ma puna la curent cu vizitele pe care le-au avut, pe unde i-a plimbat Iuliana, ca s-au intalnit si cu Monica; mi-a aratat si ce poveste le-a citit Diana; mi-a recitat "Somnoroase pasarele", mi-a aratat ce frumos scrie, ca stie sa se roage si m-a pus sa ii citesc "Cenusareasa". Tocmai cand trebuia sa o insotim pe Cenusareasa la bal au intrat in salon si Niculina cu Nicusor. Am intrerupt cititul povestii, pentru ca ii promisesem Elenei, un interviu: 

Un caiet de nota 10 si un recital de poezie v-am prezentat in postarea de aseara: 
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/02/micuta-mea-prietena.html

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Dragii de ei! Dumnezeu sa-i ajute sa mearga in picioruse cat mai repede!

Dili spunea...

Adriana draga, ce poate fi mai graitor ca aceste imagini? Sa le dea Dumnezeu tot ce e mai bun!!!!! Sunt copii iusteti si frumosi si cu un suflet de aur, ca toti copilasii, si merita sa zambeasca! Va imbratisez...

Sara spunea...

Ce drăgălași și deștepți sunt! Merită să fie și ei fericiți!

MEILOIU MONICA - DANIELA spunea...

Sa-i ajute Maica Domnului sa se faca bine !