miercuri, 23 martie 2011

Bucuria pruncului

http://lhutanu.blogspot.com/2011/01/no-comments.html
Avem multe amintiri din copilarie dar din pacate pe cele mai dragi le-am pierdut sau poate nici nu le-am constientizat, ele fiind doar instinctive: primul suras catre noi al mamei si dragostea cu care ne alapta.

Pentru ca ziua de azi este una speciala pentru Iuliana si fiica ei Diana, ma bucur ca tocmai astazi am descoperit aceasta fotografie, in care mama si prunc ne arata ca tot ceea ce conteaza este dragostea.

La multi ani, Diana! Iti doresc sa te bucuri mereu de dragostea parintilor tai!

2 comentarii:

Iuliana spunea...

Wow! Ce surpriza mi-ai facut! Si cum le-a legat Dumnezeu atat de frumos, astfel incat, in timp ce eu citeam la tine pe blog, tu citeai la Diana pe blog!

Superba poza!!! Iti multumesc din suflet pentru TOT!

Pupicei dragi.

Dee spunea...

Multumesc din suflet! Frumoasa poza…multumesc mult pt. urari!

Pupici.