joi, 3 martie 2011

Pe locuri! Fiti gata! Start!! Cafeluta de joi!

E joi, inca mai putem pune lapte si frisca in cafea si m-am gandit sa o savurez astazi prin vecini. Cat timp imi beau cafeaua, ma plimb printre bloguri si cum gasesc ceva ce imi place, vin si va spun si voua.

Prima gura de cafea, am baut-o pe la 07.25, impreuna cu Mari, mamica Emei si ca sa nu plec cu mana goala de la ea, mi-am luat ceasca cu mine.

Cum spuneam: Pe locuri! Fiti gata! Start!! Cafeluta de joi! Am plecat prin vecini dar promit sa ma intorc!

07.44 am fost pe la Iuliana. Daca nu ati mai vizitat-o de cateva zile, astazi veti avea o surpriza. Ce surpriza?! Nu va spun. Mergeti la ea si veti vedea.

07.52 am certat-o un pic pe darry.anna...nu ne-a mai facut cam demult o cafeluta...in schimb, crenguta inverzita te face sa uiti orice suparare...Am dreptate?!

8.25 a trecut asa de repede o jumatate de ora de poezie datorata Annei, pentru ca dorul ei se transmite repede... dorul de Rilke.

8.32 tocmai ce am venit de la Claudia, care ne reaminteste ca cel mai mohorât cer poate redeveni albastru. Pe cerul din fata ferestrei mele sunt cativa nori pufosi dar printre ei se zaresc mici petice albastre. Tu ce vezi prin fereatra ta?

8.43 de la Sara am aflat ca Primăvara a sărutat deja răchita dezgolită. Ce a facut rachita?! Ne spune tot fetita cu chip luminios.

11.20 am revenit la cafeluta dar mai intai am trecut pe la Liliana; in drum spre mine am facut o vizita acolo de unde si-a luat ea martisoare si felicitari. Mi-au placut foarte mult obiectele din lut.

5 comentarii:

florina emilia spunea...

Buna dimineata, cam tarziu cu cafeau insa am facut putina ordine si am stat cu Pit sa ma joc... buna cefeluta Adriana si am vizitat si celelelalte ...bautoare de cafea virtuala:)
Va doresc o zi minunata si ..la fereastra mea se vede cerul senin, desi afara gerul inca musca, dar nu mai rezista mult ca il goneste primavara.

adriana spunea...

Acum si la mien este senin; dar foarte frig.

darry.anna spunea...

Draguta mea,multumesc!
Stiu, m-am lenevit putin!dar nu cred ca asta e motivul ci faptul ca eu sunt vesnic cu capul in nori si visez la cate ceva mereu.:)))

Anna spunea...

Draga mea draga, iti multumesc si iti trimit razele de Soare care mie imi bat acum in fereastra, semn ca primavara ne priveste...

Iuliana spunea...

Da, chiar, Adriana! De cand nu ne-ai mai invitat la o cafea! Mi-era chiar dor!

Dar eu am o alta propunere! Ce-ar fi sa ne intalnim saptamana viitoare (ca tot e luna femeii, nu e doar ziua femeii, nu?) la o cafeluta pe bune, nu numai virtuala?

Nu accept refuzuri!

Pupici tuturor!