marți, 15 martie 2011

A.S.C.O.R. ne roaga

Stefania: M-am gandit sa va scriu despre aceste daruri minunate pe care le daruieste Dumnezeu oamenilor - copiii. Astazi am fost la Centrul Sfanta Ana din Bucuresti unde cei mici au avut o serbare de Ziua Mamei. Multi dintre ei au fost abandonati la nastere si odata cu varsta a crescut si nevoia de mama, de cineva care sa fie aproape de sufletul lor. Desi au lipsuri si intristari, Dumnezeu i-a inzestrat cu multe daruri. Chipurile lor luminoase si inimile curate te fac sa te simti langa niste ingerasi, mai ales cand vad cu cat dor ne intreaba cand mai mergem cu ei la biserica. M-a impresionat dorul lor pentru rugaciune, pentru Hristos. Atunci cand un pitic s-a lipit de bratele mele si a ramas asa pana la sfarsit, am inteles ca nimic nu poate lega mai bine doua suflete decat dragostea lui Hristos. S-a lipit de sufletul meu incat imi venea sa-l iau acasa. Au mare nevoie sa fie inconjurati de dragoste, din acest motiv incercam sa le fim aproape, am organizat si o campanie umanitara, detalii gasiti pe blogul http://bucura-te-daruind.blogspot.com .

Niciun comentariu: