vineri, 4 martie 2011

Vă plac portocalele?

Încă se mai găsesc portocale dulci şi zemoase. Un fruct care pe lângă gustul plăcut are şi numeroase proprietăţi curative. Putem oricând să înlocuim una din ceştile de cafea consumate într-o zi cu un pahar de suc sau o portocală.

Portocala este un medicament natural, cu proprietati multiple pentru organism.
Acest citric este recomandat tuturor persoanelor care au probleme cu calciul, colesterolul, precum si alte afectiuni.
Beneficiile portocalei asupra unui organism bolnav sau sanatos sunt numeroase. Deoarece citricul contine fosfor , calciul este mult mai bine asimilat de corp, fiind bun si in cazul copiilor, anemicilor, celor cu boli de inima, cu astm, celor cu febra sau convalescentilor.
Sucul de portocale au un efect detoxifiant asupra organelor interne , dar si energizant in cazurile de oboseala, datorita continutului de potasiu. De asemenea, sucul de portocale mai este recomandat si hepaticilor, persoanelor cu sangele mai gros, cu tromboza, cu un colesterol crescut, celor care sufera de constipatie, impotriva durerilor de cap si a migrenelor.
 Sursa foto şi continuarea aici

2 comentarii:

adriana spunea...

darry.anna, ce surpriza placuta mi-ai facut!!!!

cand am deschis blogul si m-am trezit in fata paharului cu suc mi s-a inveselit toata ziua

raspuns: da! da! da! imi plac portocalele si chiar acum fiug sa imi fac un pahar mare cu suc


am vazut si celelalte poze din articol...sunt super faine

darry.anna spunea...

Si mie imi plac portocalele. cred ca in luna februarie am mancat mai multe portocale ca niciodata.mari sau mici mai zemoase sau mai dulci portocale sa fie.
Si acum in prag de primavara aduc un aport de vitamine necesar organismului slabit de iarna.