miercuri, 6 aprilie 2011

Gianna Jessen: Nu am supravietuit pentru a-i face pe toti sa se simta confortabil!

Gianna Jessen s-a nascut vie dupa un avort, in urma cu 34 de ani, la data de  6 aprilie 1977 in Los Angeles, California. Mama biologica a Giannei avea 17 ani si purta o sarcina de 30 de saptamani cand a incercat sa aiba un avort.  Dar in loc ca acest lucru sa se intample Gianna s-a nascut vie, dar cu multiple dizabilitati. Parintii biologigi  au renuntat la ea, abandonand-o! Cu ajutorul lui Dumnezeu, datorita dragostei si devotamentului celor care au adoptat-o.ea a reusit sa invete sa umble si sa traiasca o viata normala.Acum militeaza impotriva avortului, avand dupa cum veti vedea un discurs foarte puternic, fiind vorba chiar despre povestea ei de viata:

2 comentarii:

corina spunea...

Adriana extraordinar!Am ascultat fara rasuflare.Sa ne cutremuram inimile si sa nu mai intuim sa spunem ca:eu Doamne, sunt om bun si nu sunt pacatos....
S-a intamplat sa vin cu o colega de munca acasa,si vorbeam despre psalmul 50.Ea nu are cunostinte aproape deloc despre Dumnezeu.La un moment dat imi spune:Pai Dumnezeu sa pedepseasca pe cei rai nu pe cei buni.Ea considerandu-se defapt o femeie buna.Nu prea am mai zis nimic deoarece nu doream sa se simta presionata de mine...
Totusi pentru ca i-am pus cateva detalii in fata, astept reactia ei.Ma gandesc sa o las un timp si sa o pun in rugaciune....nu e romanca, e spaniola.Cu acestia intri mai greu, mai ales ca simtemintele sunt diferite.Adriana iti doresc multa binecuvantare,pace si bucurie de la Dumnezeu!

adriana spunea...

Corina, sigur gaseste Dumnezeu o cale sa ajunga la inima ei. Sa incercam noi sa respectam toate poruncile si sa fim exemple pentru altii, fara insa a le impune noi sa faca la fel. iti multumesc pentru toate gandurile tale bune.