joi, 5 mai 2011

La mulţi ani, inimă!

Hristos a Inviat!

Ieri a fost Ziua Nationala a Inimii. Va invit pe http://daruldininimanoastra.blogspot.com/ unde strang tot ce citesc despre inima. Citeste si tu daca simti ca ai probleme cu inima.


La ora de anatomie, in clasa a saptea parca, am invatat multe despre inima: auricul, ventricul, vena, aorta, artera, valva, miocard, endocard, epicard, pericard, sept. Din acest lung sir de componente lipseste ceva: suflet. Sunt convinsa ca daca la vremea respectiva am fi invatat ca inima este casa sufletului nostru, in prezent inimile noastre ar fi sanatoase. Pentru ca si eu sunt o persoana cu o inima suferinda (de-a lungul timpului am inghesuit in ea multe griji, spaime, oboseala, fum, zgomot) mi-am adus la un moment dat aminte de Cel care mi-a tesut inima si am realizat ca El este Cel care mi-o poate repara: prin doctori si prin Cuvant.

Niciun comentariu: