joi, 5 mai 2011

La multi ani, Irinelor!

Pentru că astăzi este prăznuită Sfânta Mare Muceniţa Irina, am deschis agenda pentru a le felicită pe cele care poartă acest frumos nume. Şi cunosc multe Irine: unele mai mari, altele mai mici. Unele au bloguri, altele au şi poate nu ştiu eu. Cea mai mică dintre ele (strănepoata mea) a împlinit astăzi 8 zile de când a venit pe lume. O altă Irina este năşica celei mici şi organizează evenimente frumoase. Urmeaza Irina, mica mea prietenă de la biserică, surioara lui Alexie. O altă Irina este foarte feminină şi scrie pe Dulce Casa; o Irina face ceaiuri bune, pentru că le adaugă şi minte. O altă Irina are biroul la etajul 5. Mai am în agendă câteva Irine şi căutând flori pentru acest post am descoperit o Irina pictoriţă, autoare a acestor tablouri florale.

La multi ani, tuturor Irinelor!

2 comentarii:

darry.anna spunea...

La Multi Ani, Irinelor!:)

Irina spunea...

multumesc, draga Adriana!