miercuri, 25 mai 2011

La o ceaşca de cafea

Pentru că nu am alimentat cam de mult timp  cafeluţa de dimineaţă, acum, la puţin timp după mijlocul zilei, m-am gândit să vă invit la o ceaşca de cafea şi o povestire urmată de o anecdotă în ton cu subiectul scurtei povestiri.  

Zilele trecute, o cunoştinţă îmi spunea că în weekend a avut mari nelinişti legate de sfârşitul lumii (auzise la un post tv că acesta se apropie şi era şi prognozată data de 21 mai). Şi mi-am zis : "ce bine că nu prea am timp să mă uit la tv".  Subiectele grele  ( sfârşitul lumii nu mi se pare " floare la ureche" sau "a piece of cake", vorba englezului ) duc la griji mari, grijile mari duc la stress, stressul conduce la boală, boala de multe ori sfârşeşte viaţa şi uite aşa, pas cu pas, este posibil ca pentru unii, sfârşitul lumii lor chiar să se fi produs pe 21 mai 2011. Dumnezeu să-i ierte şi să-i odihnească!

Din memorie, vă scriu acum anecdota:
 
     Un călător se întâlneşte pe drum cu ciuma şi o întreabă:
    - Unde mergi?
    - În cutare loc. 

    - Ce faci acolo?
    - Merg să omor 5000 de oameni. 

     La întoarcere o întâlneşte din nou: 
    -Mi-ai spus că omori  5000 de oameni şi ai omorât 50.000. De ce m-ai minţit?
    -Nu te-am minţit. Eu am omorât doar 5000; restul de 45.000 au murit de frică.
  

Cât despre prognoze... hmmm?!...nici pe cele meteo nu mă mai bazez iar cafeluţa am înlocuit-o azi cu un lapte de orez în care mi-am pus o linguriţă de cacao; fără zahăr.  Că nu vreau să mă prindă sfârşitul lumii cu câteva kilograme în plus.

Data viitoare promit un  ceai si o povestire despre FURGAMURGA.

7 comentarii:

Anna spunea...

Pai era si cazul...:))

corina spunea...

Adriana esti dibace la povestit1:)
Mi-a placut cafeluta adica eu am savurat un ceai de menta...:)

Dili spunea...

as bea cafeluta cu tine la infinit daca mai povestesti asa :-) multe imbratisari Adriana!

adriana spunea...

Anna, pai da!

adriana spunea...

Corina, multam fain!

adriana spunea...

Mariuco, uite ca te-am ascultat
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/05/tu-ce-parere-ai.html

Iuliana spunea...

Mi-era dor de cafelutele tale! Ne-ai cam privat in ultima vreme de ele! Sper sa te reapuci sa ni le faci zilnic!

Pupici!