miercuri, 18 mai 2011

Roz mătăsos


9 comentarii:

Dili spunea...

superb Adriana, le simt parfumul suav, sa ai o zi frumoasa, te imbratisez!!

Iuliana spunea...

Superbi! Imi vine sa pun nasul pe monitorul calculatorului sa ii miros!

adriana spunea...

Imi pare rau ca nu i-am vazut si in realitate. Fac parte din aranjamentele florale pentru Paste. Mi-a trimis o prietena pozele si mi s-au parut foarte frumosi. Urmeaza si alte foto.

emahategan spunea...

Sunt frumosi....dar mie imi plac trandafirii galbeni!
Numai bine iti doresc!

Diverse spunea...

Imi plac trandafirii! :)
Zi frumoasa!

rokssana spunea...

parca-s de dulceata :) astia miros frumos!

CARMEN spunea...

ce buchet superb! roz de catifea-de-matase...
Happy WW! :)

Sara spunea...

Superbi trandafirii! Deja e dor de vară?...
Îmbrățișări magice! :)

abbilbal spunea...

Foarte frumosşi trandafiri