sâmbătă, 4 iunie 2011

Like-ul tau conteaza!

Dragii mei,

Particip cu o fotografie la un concurs ce se desfasoara aici: http://www.facebook.com/fotoplazza#!/photo.php?fbid=124591000955955&set=o.146063448789913&type=1&theater
Votati, daca doriti, fotografia din care ne zambesc gemenii Nicolae si Elena, impreuna cu sora mai mare Maria.
Gemenii sunt copiii cu handicap locomotor, simpatizati de catre  multi dintre voi http://gemeniinicolaesielena.wordpress.com/materiale-filmate/

Premiul este un aparat de fotografiat si imi doresc sa il castige micii mei prieteni, ajutati de noi.


Va multumim pentru LIKE-ul pe care ni-l veti acorda in dreptul fotografiei postate.
 
Rugati si prietenii sa ne voteze.

5 comentarii:

marada spunea...

Cum pot vota? Am vazut poza... Lumineaza-ma!

Tivadar Emanuel spunea...

Bafta!!!

adriana spunea...

marada, sub fotografie gasesti un rand pe care scrie Like si comment; click pe Like

adriana spunea...

Emanuel, sa fie! Succes si tie!

marada spunea...

Adriana - m-am straduit,dar nu am gasit Like...am bifat "sponsorizat"...nu stiu daca e bine...