sâmbătă, 27 august 2011

Bine v-am regasit!

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog; postarile din ultimul timp au fost doar copy-paste la lecturile despre care am crezut ca va pot fi de folos si voua. Am avut o vara fierbinte si tot ce sper este ca toamna care se apropie sa fie blanda si plina de roade, duhovnicesti in primul rand. Imi cer iertare ca vizitand blogurile prietene nu am lasat nici un cuvant la comentarii dar am fost mereu pe fuga.

Ma bucur sa vad ca in continuare Sfantul Mare Mucenic Fanurie este  cel care va aduce pe blogul meu; astazi am postat si reteta pentru turtite aici.

Tot astazi, la slujba de pomenire a celor adormiti, savarsita dupa Sfanta Liturghie, am auzit ca a fost pomenita de patru ori mama Sfantului Mare Mucenic Fanurie (voi reveni cu un amanunt legat de numele acesteia, dupa ce voi intreba preotul, pentru ca pe unul dintre pomelnice era trecut numele Elena).

Fie ca rugaciunile noastre sa fie bineplacute inaintea Sfantului Mare Mucenic Fanurie. si sa ajunga la Bunul Dumnezeu.

4 comentarii:

Anna spunea...

Bine ai revenit Adriana. Iti multumesc pentru gandurile tale atat de frumoase. Bunul Dumnezeu sa te binecuvanteze. Pe tine si pe toti cei dragi tie.

corina spunea...

Adriana numai binecuvantari si Doamne-ajuta!
Sunt inca in tara!:)

Loredana spunea...

Bine ai revenit1 sa-ti fie de bine vacanta!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua ! ~ Doamnei Adriana !
~
Mulţumesc !
Doamne ajută !
~
Cornelius, :)