marți, 30 august 2011

Te vad, deci existi! Dar daca nu te vad?!


http://preotvictor.blogspot.com/2011/08/poza-de-la-mare.h
...aş dori să vă spun, deşi ştiţi asta foarte bine, că sunt unii care nu cred în Dumnezeu pentru că nu l-au văzut niciodată. Ce poţi să le faci ?! Asta cred ei şi basta. Chiar dacă psalmistul zice că „cerurile spun slava lui Dumnezeu şi facerea mâinilor lui o vesteşte tăria” ori în altă parte „cât de minunate sunt lucrurile Tale Doamne, toate cu înţelepciune le-ai făcut.” Cu alte cuvinte văzând creaţia îţi dai seama de existenţa Creatorului.

Nu am fost la mare de foarte multi ani; fotografia este recenta asadar nu eu sunt autorul ei. Daca veti merge pe firul apei (asta inseamna sa treceti cu un click dincolo de poza) veti descoperi o demonstratie faina ca exista si altceva decat ceea ce vedem in mod obisnuit cu ochii nostri.

2 comentarii:

Dili spunea...

Buna Adriana draga, si minunata pilda poza si cuvintele din spatele ei. Simpla si logica :-)
Daca ma gandesc bine, la fel si blogul meu, nu ma vede nimeni dar exist. La fel si bucuria, si iubirea. Sunt intangibile dar ne umplu sufletul ca si Dumnezeu ...

anastasia spunea...

Mi-a plăcut mult cafeluţa ta din 25 mai.
Te imvit şi eu la o cafea cu Toma Caragiu şi Mircea Diaconu.
Să ai o duminică minunată!

http://anastasiateodosie.blogspot.com/