vineri, 23 septembrie 2011

Miercurea cu multe vizite. Votati ce va place!

A trecut miercurea din aceasta saptamana si dupa cum ati vazut am participat si eu cu trei fotografii la Miercurea fara cuvinte. Noutatea miercurei de ieri este ca unul dintre participanti a colectionat toate fotografiile postate si ne invita sa votam fotografiile preferate. Aplauze pentru Carmen si Kassak pentru efortul depus! Dupa ce revedeti fotografiile mele, va invit sa imi acordati un vot daca v-au placut. Multam, fain!

Fotografiile pe care le-am postat ieri la Miercurea fara cuvinte le puteti vota aici: http://www.simpler.ro/mfc/
Daruri pentru o comunitate frumoasa
Salata prieteniei
Asteptand iubitorii de aer curat

Un comentariu:

fly2sky spunea...

Am vazut si fotografiile de la Ramet...delicioasa si salata mai ales ca e a prieteniei :). Multumesc de vizita..numai bine!