marți, 4 octombrie 2011

Călătorim

Psalmul face ca pustiurile sa se arate locuite si patimile sa fie infranate. Inceput pentru incepatori, el este crestere pentru cei care propasesc pe calea virtutii si sprijin pentru cei care merg pe calea desavarsirii. Psalmul este glasul Bisericii; el inveseleste sarbatorile si face sa se nasca in inima credinciosului dorul dupa Dumnezeu. Chiar si din inimile de piatra psalmul stoarce lacrimi. (Cuvant inainte la Psaltirea Proorocului si Imparatului David).
Calatorim printre Catsime. Cu ajutorul Anastasiei si al Corinei, am ajuns la a opta. Urmeaza a noua.O citesti tu? Spune-ne la comentarii pana unde ai ajuns. Sunt curioasa in cat timp ajungem in acest fel sa parcurgem impreuna, Psaltirea toata.
Pentru cei care nu au o Psaltire acasa, un link util: http://www.sfaturiortodoxe.ro/psaltirea.htm

Doamne, ajuta!

9 comentarii:

adriana spunea...

am citit catisma 9

corina spunea...

Am citit si catisma 10.Sa mergem mai departe...
Doamne ajuta!

adriana spunea...

Corina am citit catisma 11. Doamne, ajuta!

corina spunea...

Am citit catisma 12.

adriana spunea...

si eu catisma 13

corina spunea...

Am citit catisma 14

adriana spunea...

Si eu catisma 15, Doamne, ajuta!

adriana spunea...

am citit si catisma 16

adriana spunea...

Aseara am reusit cu ajutorul Domnului sa parcurg toate catismele pana la sfrsitul Psaltirei.

Corina, pentru ca tu ai fost foarte activa iti predau stafeta pentru saptaman aceasta si iti propun sa preiei pe blogul tau cele de mai jos( am citit aseara si (catisma 1) si ma gandesc sa continuam saptamana aceasta pe blogul tau

" Psalmul face ca pustiurile sa se arate locuite si patimile sa fie infranate. Inceput pentru incepatori, el este crestere pentru cei care propasesc pe calea virtutii si sprijin pentru cei care merg pe calea desavarsirii. Psalmul este glasul Bisericii; el inveseleste sarbatorile si face sa se nasca in inima credinciosului dorul dupa Dumnezeu. Chiar si din inimile de piatra psalmul stoarce lacrimi. (Cuvant inainte la Psaltirea Proorocului si Imparatului David).

Am citit Catisma 1. Continua tu si spune-ne la comentarii pana unde ai ajuns. Sunt curioasa in cat timp ajungem in acest fel sa parcurgem impreuna, Psaltirea toata.

Pentru cei care nu au o Psaltire acasa, un link util: http://www.sfaturiortodoxe.ro/psaltirea.htm

Doamne, ajuta!"