joi, 20 octombrie 2011

Daruri pentru Carmen

Printre zilele pe care le asteptam cu drag (de fapt asa ar trebui sa asteptam fiecare zi din viata noastra) se numara si ziua cand ne sarbatorim ziua de nastere. Astazi este ziua lui Carmen, si un dar de cuvinte cred ca o vor bucura, mai ales ca imaginea alaturata este de la Catedrala din Sibiu:

Rugaciune la ziua de nastere:
Dumnezeule Preasfinte, cum voi putea a-Ti multumi cu vrednicie pentru viata ce mi-ai dat? Tu m-ai scos din intunericul nefiintei si viata mea este un dar al bunatatii Tale. Tu, care m-ai pazit pana acum, ma sprijineste în necazuri si întampina trebuintele mele. Tu esti cela ce priveghezi asupra mea, indreptezi pasii mei în calea binelui si ma aperi de ispite. Cand ma ratacesc, Tu ma intorci in calea poruncilor Tale; cand ma poticnesc, Tu ma sprijinesti; cand cad, Tu ma ridici si cand pacatuiesc, Tu ma intorci si-mi deschizi parintestile Tale brate. O, cat de multe sunt indatoririle mele catre Tine, pentru ca mi-ai dat viata si mi-ai dat in toate zilele semne despre parinteasca Ta bunatate si îngrijire. Plin dar de vie recunostinta, Tie iti inchin toate zilele vietii mele si mai ales aceasta zi de sarbatoare pentru mine, si ma rog cu umilinta ca bunatatea Ta sa nu ma paraseasca în tot timpul vietii mele si intelepciunea Ta sa ma povatuiasca totdeauna in calea binelui si fericirii, pentru rugaciunile si mijlocirile  Preacuratei Maicii Tale. Amin. 

Venit-am pe lume prunc slab si neajutorat, dar Ingerul pazitor a intins aripi luminoase, ocrotind leaganul copilariei mele. Dragostea Ta straluceste de atunci peste toate cararile mele, in chip minunat calauzindu-ma catre lumina vesniciei. Cu slava s-a aratat, din prima zi si pana acum, darurile Proniei Tale cele imbelsugate. Iti multumesc si iti strig cu toti cei care te cunosc pe Tine:

Slava Tie, Celui ce m-ai chemat la viata,

Slava Tie, Celui ce mi-ai aratat frumusetea lumii,

Slava Tie, Celui ce ai deschis inaintea mea cerul si pamantul ca pe o carte a vesnicei intelepciuni,

Slava Tie, pentru vesnicia ce se arata in lumea cea vremelnica,

Slava Tie, pentru milele Tale cele aratate si cele ascunse,

Slava Tie, pentru fiecare suspinare in incercarile mele,

Slava Tie, pentru fiecare pas al vietii, pentru fiecare clipa de bucurie.

Slava Tie, Dumnezeule in veci!

La multi ani, Carmen! Cand ai timp, opreste-te un pic aici

2 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Pentru ca un dar trebuie sa fie ambalat cum se cuvine, iar eu am doua maini stangi, chiar daca e vorba de internet incerc sa daruiesc cam cea ce mi/am daruit de ziua mea. Nu e publicitate, e din tot sufletul si asta doresc mereu tuturor sarbatoritilor.
http://preotvictor.blogspot.com/2010/11/ce-mi-doresc-de-ziua-mea.html

CARMEN spunea...

un gest deosebit, pentru care-ti sunt recunoscatoare! îti multumesc din suflet si-ti doresc deasemenea sa ai parte de sanatate, fericire, multumire sufleteasca si numai bucurii!