miercuri, 5 octombrie 2011

Ora mesei de post

Inscrisa la  Miercurea fara cuvinte

11 comentarii:

Cristi spunea...

Foarte gustos si sanatos! Happy WW!

fly2sky spunea...

Buuni..asa copti si cu verdeata!

pandhora spunea...

arata foarte bine...mmmm...chiar si asa de post :)

rokssana spunea...

mi-ai facut pofta

Pr.Victor spunea...

cum am gasit si niste usturoi verde prin gradina.......

Max Peter spunea...

Cu puţin mărar (merge şi puţină ceapă, după gust), sunt nemaipomeniţi!

INCERTITUDINI spunea...

Da!!
Bun de tot!!

*ELENA* spunea...

Bună Adriana!
Arată super!
Seară frumoasă !
Te îmbrățișez cu drag!

CARMEN spunea...

cartofi cu patrunjel verde! hmmm, ce apetisanti arata! si platoul pe care sunt asezati îmbie. Sa-ti fie de bine!

abbilbal spunea...

În condiţiile actuale fiecare posteşte când poate şi cum poate. Unii doar cu pâine şi apă.

adriana spunea...

Cristi, si rapid!

Fly2sky, nu erau copti erau pur si simplu prajiti... yam, yam, tare buni.

Pandhora, mie imi place toata mancarea de post.

Rokssana, nu stiu daca se mai gasesc acum cartofi noi, dar poti s afaci si cu cei vechi.

Pr. Victor, la tura aceea a lipsit usturoiul dar de cele mai multe ori este prezent la apel.

Max Peter, marar am presarat si eu peste ei; o sa incerc si cu ceapa, rosie...am facut si varianta cu cimbru verde...o bunatate!!!

Incertitudini, bun de tot!

Elena, multumesc.

Carmen, cu prima ocazie o sa ii asezonez si cu patrunjel; tura acea era cu marar.
Chiar asteptam sa vad cine cva spune ceva si despre suport... o banala placa de gresie pe care am transformat-o ad hoc in platou, pentru incantarea privirii.

Abbibal, ai dreptate dar acela nu mai este post. in titul meu era doar un joc de cuvinte, pentru ca aveam multe postari pana la acel moment...ora mesei de post...adica luam si pranzul dar faceam si o pauza de postari...fiind miercuri, am ales o fotografie care sa nu fie de dulce, ca sa nu ispitesc pe cineva.