miercuri, 19 octombrie 2011

Pentru joi, 20 octombrie 2011

LA MULTI ANI: 5 oct. Moni,Tanti Doina,Isabela; 9 oct. Felix;18 oct. Unchiu'Luca; 20 oct. Subsemnata

Draguto, un kg de stridii, un kg de ton, vreo 2 kg de creveti...cat ma costa?! Mai vreau si struguri, sa tot fie 100 de ciorchini frumosi si vreo cinci caserole cu capsuni. Si paine, sigur ca luam si paine...patru din cele mari. Merci! Acum dau o fuga la piata de flori, e ziua lui  Carmen maine, stii doamna aceea blonda si draguta...da, da... blonda ca o nemtoaica si frumoasa ca o romanca...da! da!... cea care a facut poze saptamana trecuta prin piata. Cum ce a facut cu pozele?! Nu ai auzit de miercurea cu poze multe?! E ceva intre vis si realitate, partea a doua! Si are multi prieteni...peste o suta...ia mai pune-mi vreo 50 de ciorchini ,ca sunt prea putini o suta. Sa fie cate unul pentru fiecare musafir!

Mi-ar trebui si un cos cu frunze aurii, pentru ca o aniversare in toamna, se gaseste intre un timp fierbinte care a trecut si altul  care tocmai vine, plin de  frunze ce se scurg pe muzica de vant. Daca nu am cos, am gasit in prima parte dintre vis si realitate o clepsidra cu cuvinte, scrise de Raluca, fiica lui Carmen:

"Anul este ca o clepsidra uriasa, în care nisipul e înlocuit primavara - de boboci delicati, de un verde-crud, vara - de flori vesele, parfumate si multicolore, toamna - prin frunze aurii cu miros amarui si iarna - de fulgi jucausi argintii"


4 comentarii:

Max Peter spunea...

WOW! Uite că n-am ştiut de ziua colegei noastre... Bine că am aflat!
Îţi mulţumesc şi îţi doresc o zi frumoasă!

Mona spunea...

La mulţi ani!!!!! :)

CARMEN spunea...

bine ca stau jps, ca era sa pic citind articolul acesta! draga Adriana, m- ai lasat pur si simplu fara cuvinte!
iti multumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte dar mai ales pentru onoarea pe care mi- o faci! cuvintele sunt sarace, nu pot exprima bucuria pe care mi-ai facut-o!iti multumesc !

Zina spunea...

Multumim pentru informatie, frumos lucru ai facut ! Sa fii sanatoasa !