sâmbătă, 1 octombrie 2011

Poti contInua si tu

Psalmul face ca pustiurile sa se arate locuite si patimile sa fie infranate. Inceput pentru incepatori, el este crestere pentru cei care propasesc pe calea virtutii si sprijin pentru cei care merg pe calea desavarsirii. Psalmul este glasul Bisericii; el inveseleste sarbatorile si face sa se nasca in inima credinciosului dorul dupa Dumnezeu. Chiar si din inimile de piatra psalmul stoarce lacrimi. (Cuvant inainte la Psaltirea Proorocului si Imparatului David).
Am citit Catisma 1. Continua tu si spune-ne la comentarii pana unde ai ajuns. Sunt curioasa in cat timp ajungem in acest fel sa parcurgem impreuna, Psaltirea toata.

Pentru cei care nu au o Psaltire acasa, un link util: http://www.sfaturiortodoxe.ro/psaltirea.htm

Doamne, ajuta!

13 comentarii:

adriana spunea...

Catisma 1

anastasia spunea...

eu sunt la a 4-a în acest moment (azi).
cum aş putea participa, totuşi?
şi pe cine pomenim?
vreau mai multe detalii

adriana spunea...

Anastasia, sa inteleg ca ai citit azi catismele 2,3 si 4?

Daca da, deja ai participat.

Cine doreste sa continue va citi de la a 5-a catisma. Si daca nu o citeste in intregime sa ne lase scris pana la ce Psalm a ajuns.

Doamne, ajuta!

anastasia spunea...

Nu, Adriana, citesc câte una pe zi.

adriana spunea...

Atunci 2 si 3 vor fi citite de alte persoane

corina spunea...

Adriana, eu am citit catisma 3. Acum am vazut ca, catisma 2 nu e citita.

corina spunea...

Adriana am citit si catisma 2.Deci mergem mai departe!

adriana spunea...

Citesc eu Catisma 5. Doamne, ajuta!

adriana spunea...

fetelor, am citit si Catisma 6

corina spunea...

Adriana eu o citesc acum pe 7 voi mergeti mai departe.

corina spunea...

Adriana am citit si catisma 8.:)
Doamne ajuta!

adriana spunea...

Am reluat indemnul de a calatori impreuna printre Catisme.
Pentru a tine pasul, urmariti si comenatriile de aici

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/10/calatorim.html
Doamne, ajuta!

adriana spunea...

am citit catisma 9