joi, 3 noiembrie 2011

Cele mai scumpe daruri

Astazi este o zi speciala pentru mine, pentru ca este ziua in care, cu 46 de ani in urma, respectiv cu alti 70 , inca dinainte de a ma naste, am primit doua dintre cele mai frumoase daruri pe care Bunul Dumnezeu mi le-a oferit in marea Sa dragoste: sotul si tatal meu.

Daca nu as fi fost intarita in credinta, ziua de astazi si-ar fi diminuat bucuria; pe cand asa stiu ca si tata este cu noi, mai ales ca la scurt timp dupa plecarea tatalui meu, Bunul Dumnezeu mi-a daruit un parinte duhovnicesc, nascut tot in aceasta luna, cu 55 de ani in urma..

Despre toti trei as putea scrie pagini intregi pline de laude dar astazi vreau sa concentrez totul doar in cateva cuvinte: pentru mine ei sunt cei mai buni, numarandu-se printre stalpii mei de rezistenta!

La multi ani, sotul meu!
Sarut mana, parinte
Dumnezeu sa te odihneasca, tata

Sunt convinsa ca fiecare dintre voi aveti in viata voastra daruri scumpe; de ziua lor, rasplatiti-le virtutile si cu cate o rugaciune:

Acatist de multumire - Slava Lui Dumnezeu pentru toate (Marian Moise)
   
sursa audio aici

8 comentarii:

Pr.Victor spunea...

"Dumnezeiescul har, care pe cele neputincioase le vindecă si pe cele cu lipsă le împlineste...."
E inceputul rugaciunii de la hirotonie(punerea mainilor pe capul viitorului preot). Doar dumnezeiescul Har poate implini, alina si completa lipsurile si lipsirile din viata noastra.
Un om intelept stie sa multumeasca, sa se bucure si sa se resemneze in fata fiecarui lucru pus inainte de Dumnezeu.
Bucurie intru multi ani alaturi de cei dragi si rugaciune pentru cei adormiti.

Sara spunea...

Frumoase daruri pentru ziua de azi! La mulți ani celor sărbătoriți!
O zi frumoasă! :)

Anna spunea...

Iti multumesc Adriana, pentru ca mereu imi aduci aminte sa ma rog. Binecuvantati sa-ti fie copacii acestia in Lumina si tu crescand din ei. Te imbratisez cu drag.

Adriano spunea...

Olá Dardindar!
Das grandes virtudes que nosso DEUS nos deu são :
Agradecer, ser grato é dom de DEUS
Amar: O amor é o dom maior que ele nos deu!
És uma bem aventurada por DEUS, suas palavras!

Até logo!


Dardindar Buna ziua!
Dintre marile virtuţi pe care Dumnezeul nostru ne-a dat sunt:
Multumesc, fi recunoscător ci este darul lui Dumnezeu
Dragoste: Dragostea este cel mai mare dar el ne-a dat!
Sunteti unul binecuvântat de Dumnezeu, cuvintele tale!

Ne vedem în curând!

MEG55 spunea...

Divine daruri!LA MULTI ANI!pentru cei sarbatoriti,rugaciuni pentru cei plecati la domnul!

adriana spunea...

Va multumesc tuturor pentru gandurile bune.

darry.anna spunea...

:)Cu intarziere spun si eu
La multi ani celor dragi, aniversati!
Binecuvantata sa fii, Adriana!

CARMEN spunea...

pe cât de rara, pe atât de minunata este coincidenta cu totul si cu totul deosebita din familia ta. Sa-ti traiasca sotul, sa fiti fericiti, La multi multi ani!
La multi ani si parintelui!
Odihna în pace, tatalui tau.