luni, 28 noiembrie 2011

Daruiesc ce imi este de prisos

Suntem in Postul Craciunului, perioada in care fiecare dintre noi ne pregatim si casele de sarbatoare. De multe ori in astfel de imprejurari gasim lucruri pe care nu le mai folosim, obiecte de imbracaminte care ne-au ramas mici sau carti pe care le avem in dublu exemplar. Pentru ca sunt inca in stare buna, nu au ce cauta la gunoi dar nici nu stim cui i s-ar potrivi. Ma gandesc ca s-ar potrivi foarte bine acestei rubrici, unde daca lasati un comentariu si anuntati ce va prisoseste, lucrurile voastre isi vor gasi cu usurinta un nou posesor. Tot ce trebuie sa facesti este sa dati cat mai multe amanunte despre obiect (eventual si o fotografie pe blogurile voastre), sa lasati o adresa de contact (email, blog sau telefon) astfel incat cel care doreste obiectul sa va poata contacta. Va rog ca dupa ce nu mai aveti obiectul respectiv sa ne anuntati. 

Veti gasi anunturile aici (sper sa existe persoane carora sa le prisoseasca ceva prin casa) http://www.blogger.com/comment.g?blogID=6311854393345787903&postID=1731556656758616372 

Daca obisnuiti sa mergeti la biserica, cel mai bine ar fi sa ii intrebati pe cei cu care va intalniti acolo, daca au nevoie de ceea ce voua va prisoseste.

Daca va place ideea, anuntati ca daruiti ce va prisoseste si pe blogurile voastre, si trimiteti-va prietenii aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/11/daruiesc-ce-imi-este-de-prisos.html 

PS: Pe Ortodoxia Tinerilor, Claudiu ne cere sprijinul in actiunea Daruri de Crăciun pentru oamenii străzii: http://ortodoxiatinerilor.ro/fapte-bune/milostenia/18314-daruri-craciun-pentru-oamenii-strazii.html 

10 comentarii:

adriana spunea...

Ofer cartea Problemele vietii, Sfantul Ioan Gura de Aur.

Niculina Nina spunea...

Doamna Adriana,am si eu ceva de oferit.Dupa ce a murit mama mea,care suferea de diabet,am ramas cu multe medicamente de la ea cu termen de valabilitate bun si cum acolo sus nu mai are nevoie de ele m-am gandit sa le ofer cuiva care are nevoie.Aceste medicamente sunt;Insulina de doua feluri,pistol de injectat insulina,sunt mai multe dar daca credeti ca vom gasi o persoana care are nevoie,voi reveni cu ce medicamente de diabet detin si le ofer cu tot sufletul.
Dumnezeu sa va binecuvanteze..
Nina.

mariperijoc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Iuliana spunea...

Frumoasa initiativa, Adriana!

As avea o rugaminte: daca exista cineva care are de daruit o masina de spalat, ar fi binevenita unei familii cu mai multi copii, a carei situatie financiara este destul de grea.

O prietena de-a mea mi-a dat pentru a darui mai departe cateva haine de adult, printre care si trei geci de piele barbatesti. Daca are nevoie cineva...

Doamne ajuta!

Corina spunea...

As dori sa primesc cartea ,,Aripi pierdute''.

adriana spunea...

Corina, poti lua legatura cu Marilena aici marilena.perijoc@yahoo.com sau pe unul dintre blogurile ei sa ii lasi un mesaj http://www.blogger.com/profile/17584549748282785916

mariperijoc spunea...

Corina,am primit adresa ta si cartea va pleca catre tine...Imi doresc din toata inima sa fie o mica bucurie de sarbatori.
Cartea "Aripi pierdute" si-a gasit cititorul!

adriana spunea...

Corina si Marilena ma bucur ca v-am fost de folos;

Irina spunea...

Icoane diferite (laminate, format mic plastifiat, cu rama si geam, etc), carti cu continut ortodox diverse.

Gabriela Toma spunea...

Frumos blog.EU nu am,dar e o incantare sa il citesc pe al tau.Am ce invata din el.