miercuri, 28 decembrie 2011

De unde vine Craciunul

Craciun fericit in continuare, tuturor participantilor la Miercurea tacuta dar cu poze multe!

Dumnezeu Preasfântul,/ Colindând pământul/ A vrut să nu mai fie/ Potop şi urgie./ El făcu lumină/ Blândă şi senină/ Şi-şi trimise Fiul/ S-alunge pustiul./ Fiul se intrupeaza/ Lumea lumineaza/ Fecioara Maria/ Naste pe Mesia/ Dumnezeu Preabunul/ Ne-a trimis Crăciunul/ Cu har şi bucurie/ Şi aici să fie.



28 de comentarii:

Anonim spunea...

E foarte buna intrebarea si promit sa revin cu un comentariu mai lung.

adriana spunea...

Mi-am amintit de cele scrise anul trecut;
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/12/nastere-usoara.html

Darael spunea...

Aha, aici vrei sa primesti raspunsul :D ?

E simplu:
Fiecare zi e ZIUA. Nu conteaza cand este ea, azi, maine, in reioada craciunului sau mai stiu eu cand.

Cand te straduiesti sa traiesti in fiecare zi ca fiind ZIUA, nu poti sa ii dai o alta valoare decat o are prin ea insasi.

Pentru mine, FIECARE zi e craciunul, pastele si duminica.

Amu, cum traiesc altii e deja alta poveste.

Andra spunea...

hm... Anul acesta, nu simt nimic. Nici religios, nici laic... Nici de Hristos, nici de Moș Crăciun... În afară de seara de colinde cu colegii, mâine, nu înseamnă nimic.
Dar eu venisem aici cu o urare!
Sărbători liniștite, călduroase și pline de zâmbete să ai! Să ne auzim cu bine într-un an mai reușit decât toți ceilalți la un loc!

Cu gânduri bune!

DOAR NOI spunea...

Craciun inseamna rugaciune, regasire, bunatate, miracol (anul acesta am trait multe miracole... unul chiar azi), familie, daruire, dragoste, zambet... brad... colinde... :)

Iisus este copilul din noi... si crestem inca putin.... intr-un an. :)

Sarbatori fericite si binecuvantate tuturor.... prieteni, cunoscuti, amici... dar si dusmani. :) SA FIM MAI BUNI. :)

IULISA spunea...

Craciunul este sarbatoarea cea mai iubita si perioada mea preferata din an!
Mi-e dor sa iau parte macar o data la toate traditiile stravechi si sa ies putin din Craciunul Cotidian de supermarket , care sincer ma intristeaza!
Craciunul pentru mine era bucurie, colinde, miros de cozonaci calzi facuti in casa nu cumparati,colinde ,zapadaaaaaa , bradul plin de luminite colorate , si multe altele, binenteles toate alaturi de cei dragi.

darry.anna spunea...

Iubesc Craciunul!
Iubesc linistea diminetii de Craciun si as vrea sa o pot pastra in inima mereu.

marada spunea...

Ce simt acum? Bucurie si...tristete!
Bucurie pentru ca Domnul Sfant vine pe pamant sa ne mantuiasca si tristete pentru ca am ramas cam singuri. Baiatul a crescut si...a zburat!
Ma rog Domnului sa-l ocroteasca si pe el, si pe familia lui!

Un Craciun fericit iti doresc!

tu26dor spunea...

Fluturele traieste doar o zi si prin splendoarea lui face o lume intreaga fericita. Craciunul are trei zile, ar trebui sa ne bucuram de trei ori mai mult. Sa-ti fie sarbatorile magice si pline de poveste alaturi de toti cei indragiti!

Ana Maria spunea...

Craciun fericit!

CARMEN spunea...

Craciun fericit, cu sanatate si numai bucurii!

Sara spunea...

Doamna Adriana,
vă doresc un Crăciun binecuvântat cu multă liniște și pace în suflet!
Pupici și îmbrățișări magice!:)

Marinush spunea...

Mi-e dor de Craciunul meu, de cand eram copil. Mi-e dor de Craciunul cu parintii mei. Mi-e dor de liniste, mi-e dor de oamenii pentru care eram perfecta...Mi-e dor de Dumnezeu, si vreau sa mi se inteleaga dorul. Ce astept? Astept bucuria din ochii copilului meu...:) Sarbatori cu liniste sa aveti!

Lia spunea...

Sarbatori fericite !
Cu pace si liniste alaturi de cei dragi .
Si un An nou plin de realizari si impliniri pe toate planurile .

Multumesc mult pentru urari.
Te imbratisez cu tot dragul . :)

Loredana spunea...

Iti doresc un Craciun pe placul inimii tale!

maya spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

Karina spunea...

Sarbatori magice!

Sergiu spunea...

Craciun Fericit si La Multi Ani Adriana!

abbilbal spunea...

Aşa cum a venit Crăciunul s-a şi dus. Ne mai amintim de el din când în când.

Călin spunea...

Crăciunul a cam trecut de acum, mai sînt 3 zile şi ceva şi schimbăm anul, aşa că eu vă zic "La Mulţi Ani!". să aveţi un an bun şi frumos, unul aşa cum vi-l doriţi dumneavoastră!

geanina spunea...

craciun fericit in continuare si un an nou minunat:)

Doru spunea...

De unde vin cele ce ne vin ...
Provocatoare temă!
Mulţumesc!

Melly spunea...

Pentru mine Craciun inseamna bucuria de a fi impreuna, acasa sau la biserica, celebrand nasterea Domnului! E minunat cind te simti parte integranta a ceva, cind simti ca apartii acelui loc!
Felicitari pentru idee! Un an nou fericit!

Diverse spunea...

Craciun fericit si multa sanatate! :)

Max Peter spunea...

Sărbători fericite în continuare şi un An Nou cât mai plin de lucruri bune!

Costin Comba spunea...

Eu le doresc tuturor sa aiba ani frumosi, suflet vesel si multe motive sa zambeasca.

LOLITA spunea...

Craciunul înseamnă naştere, regăsire, dăruire, iubire multă!
Un an mai bun, cu sănătate şi înţelegere! :-)

Dili spunea...

Sarbatori frumoase in continuare, suflet mare de tot ce esti, putere si speranta sa ai mereu,iar inima luminoasa!
Penru mine, Craciunul e o reamintire a faptului ca trebuie sa ne bucuram de micile motive de fericire zilnice, si incerc in fiecare an ca mai ales Sarbatorile sa ma gaseasca mai curata sufleteste. Anul acesta parca timpul a zburat, mi-as dori sa stim sa traim mai intelept in fiecare zi care urmeaza si ... sa crestem frumos cu totii. La multi ani, Adriana!!!