vineri, 30 decembrie 2011

Cine mai doreste o poveste?

Povesti pentru copiii mari: "Poveştile din această carte au pogoråt într-un suflet credincios. Invăluite în taină au pogoråt. Ele cuprind o descoperire şi o chemare. Cititorul să le primească aşa cum sunt şi să se bucure de lumina lor".

Cuprins
  1. Poveste de la munte
  2. Omul care-şi căuta moartea
  3. Povestea unei poveşti
  4. Povestea unui fulg de nea
  5. Poveste mică, mică de tot
  6. Povestea Neagăi
  7. Povestea cu căciula
  8. Povestea de seară
  9. Ghici ghicitoarea mea
  10. Insula din ţara mea
  11. Povestea... poveştilor
Povestile inverzite sunt deja postate pe blog. Un click pe fiecare rand si le puteti citi. Astept sa imi spuneti ce poveste doriti sa cititi in continuare.

 

7 comentarii:

corina spunea...

Adriana, bine te-am regasit.Vad ca esti harnicuta in ale postatului am sa recuperez tot ce am pierdut.:)
Pana una alta iti doresc tie si sotului tau pace, bucurie, si multa binecuvantare de la Dumnezeul nostru!

coco spunea...

la multi ani !

tibi spunea...

Petrecere frumoasă şi un an plin numai cu bucurii!

Mirela P. spunea...

An nou fericit! La multi ani!

marada spunea...

La multi ani ! Sa te rasplateasca Dumnezeu pentru sufletul tau mare!

CARMEN spunea...

LA MUILTI ANI, Adriana! iti doresc, din toata inima, un an nou cu sanatate si multe împliniri!

adriana spunea...

La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!