duminică, 4 decembrie 2011

Nu faceti cadouri, va rog!!! Faceti daruri! (Up date de joi)

Up date: joi seara de poezie la Libraria Sophia  
Up date: miercuri cu poze la Carmen: uneori Mos Nicolae aduce si nuieluse pentru copiii neascultatori. Pentru a le gasi mai repede Mosul, la sfarsit de toamna, copacii isi scutura frunzele. Si are multe nuieluse si pentru parintii neascultatori aici.
Up date: luni, zi cu zambete la Sergiu iar la mine fotografia din care ne zambeste Alexandra: http://www.alexandragroza.com/
Duminica:Inainte de a trece la subiect, vreau sa fac o scurta paranteza (mi se intampla cateodata, ca atunci cand o postare pe un blog imi place, comentariul postat de mine la acel articol, sa fie cam lung). Asa am patit si cu cateva minute in urma, citind articolul scris de Pr. Victor. http://preotvictor.blogspot.com/2011/12/nu-faceti-cadouri-va-rog.html#comment-form

Va asigur ca nu am epuizat toate ideile care mi-au trecut prin minte, in legatura cu darurile, dar m-as bucura sa aflu si ce idei aveti voi. Si acum comentariul meu ( dar numai dupa ce cititi articolul unde l-am postat:
Inca de la primul rand, al titlului, mi-am zis ca ar fi mers scris in continuare: FACETI DARURI! Si m-am bucurat sa vad acest indemn la cateva randuri distanta mai jos, in text.

O sa citez un scurt fragment dintr-o carte al carui autor imi este tare drag (e vorba despre milostenie acolo, dar cred ca si darurile pot avea si aceste insusiri; "cel care este sărac de bani, poate oferi alte daruri. Şi noi, dacă nu avem bani, să dăm săracilor dragoste, mângâiere, rugăciune şi ce se mai află în inima noastră milostivă. Pentru că şi aceasta tot milostenie se cheamă" spune Sfantul Ioan Gura de Aur.

De multe ori, se intampla ca din lipsa de bani sa cumparam de ziua cuiva, tot felul de prostii, dupa cum bine ati scris. Cat ne-ar costa sa ii facem o prajitura, sa ne rugam in timp ce o pregatim, sa cumparam o floare si acesta sa fie darul?!

Sau sa tricotam o caciulita si un fular si tot asa, sa ne rugam in timp ce lucram?!
Sau sa luam o carte si sa ii citim din ea bunicului, care nu prea mai vede bine?!

Sau, la fel cum facem pe bloguri, cand postam cate un citat din cartea preferata, sa printam cateva exemplare si sa le impartim celor care nu au bani sa isi cumpere o carte dar totusi sunt dornici sa citeasca?!

Sau, prietenei care nu a mai iesit de mult la plimbare in parc, pentru ca are grija de copii, sa ii daruim cateva ore din timpul nostru liber, jucandu-ne noi cu picii?!

Sau bloggerilor pe care ii citim si de unde invatam lucruri de folos, sa le daruim o postare pe bloul nostru?!

Sarbatori fericite tuturor, daruri multe si imbelsugate duhovniceste!
Alte nuieluse aici

Alexandra

Foto Loredana

9 comentarii:

adriana spunea...

Nu ma pot abtine si mai scriu o idee pentru bloggerite: Sa facem pauza de blog o saptamana si sa ne ocupam mai mult de familie. Eu asa as vrea sa fac, sa deschid blogul doar pentru a aproba comentariile si pentru a actualiza aceasta postare cu ideile primite de la voi. Pupici!

Loredana spunea...

Multe idei bune ai!
Doamne ajuta!
Sa ai o saptamana frumoasa, indiferent ce decizi sa faci!

copilarim spunea...

ce frumos ai spus:)!!!!
si mie imi place sa fac singura darurile!:)si cel mai frumos mi se pare ca de craciun sa stau alaturi de ai mei, sa ascultam colinde si daca mai si ninge si afara e totul alb... e superb!!
sanatosi sa fim!!
cu drag
rux

adriana spunea...

Loredana, multumesc. Si am imprumutat ghetuta ta.

adriana spunea...

Rux, nu ne spui si noua ce idei de daruri ai pentru aceste sarbatori?!

copilarim spunea...

idei.... sincer in acest moment nu stiu ce voi face. idei am multe, timpul e limitat.
vreau sa fac curat in primul rand, apoi voi face cu siguranta macar un chec sau o prajitura de sarbatori. sigur voi fi in bucatarie alaturi de buni si sora mea la pregatiri!!
probabil voi mai face cateva ornamente de brad, din hartie sau crosetate... in functie de timp.
vreau sa ii termin manusile sorei mele, sa ii fac unele si lui mami, lui tati sa ii fac un fular si lui buni o fusta..
plus ceva pentru testoase - un ornament micut de pus pe acvariu si pentru catelul nostru dodo:P
si ornamente si pentru ceilalti buni!
:D
si abia saptamana aceasta sa ajunga la destinatie niste lucrusoare pe care le-am daruit inul magazin caritabil:D
:)

Loredana spunea...

Ma bucur ca ti-a placut. Sper sa se dovedeasca incapatoare pentru toate darurile pe care le vei primi.

Sergiu spunea...

Adriana: multumesc pentru postare.

Sa stii ca iti voi urma sfatul si voi inchide blogurl pentru o saptamana.

Alina spunea...

La multi ani! Frumoase idei! Si mai frumos va fi sa le punem in practica, daruindu-ne! O zi frumoasa!