marți, 14 februarie 2012

Am intrat in cel de-al patrulea an pe blog

Va multumesc pentru urari si pentru cuvintele frumoase la adresa blogului: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/trei-ani-pe-blog.html

Dupa o virgula de cateva zile, am revenit  cu o postare plina de dragoste, pe care am regasit-o printre postarile mai vechi: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/02/exercitiu-de-sinceritate.html; i-am schimbat doar titlul pentru a fi in ton cu ziua de astazi, ca tot este 14 februarie, adica Valentine’s Day. 


Pentru cei care au ajuns pe blog la ore tarzii de seara, anunt titlurile postarilor de astazi, ce se pot citi daca dati click pe randurile de mai jos:
Am pregatit si postarea pentru miercurea tacuta de maine (apare fix la ora 00:00) dar cu multe fotografii gazduita de Carmen iar pentru cei care nu au vizitat pana acum fotografiile postate pe blog miercurea, las usa deschisa aici, clanta fiind tot un click pe urmatoarele cuvinte cheie: Toate fotografiille de miercuri

Rugaminte: daca esti pe net imediat dupa miezul noptii, te rog deschide si blogul meu, copiaza html-ul de la postarea de miercuri, cea in care vor fi prezente fotografiile de maine, intra la Carmen si inregistreaza si  postarea mea in tabel. La nume scrii Adriana si in caseta de sub nume, treci html-ul postarii mele. Multam fain!

Niciun comentariu: