duminică, 19 februarie 2012

Bine ati venit!

Up date 23 februarie Le multumesc  musafirilor  participanti la aceasta  SALATA a PRIETENIEI  care au observat ca in coltul de sus al blogului avem un musafir tacut: micul meu prieten Calin, pe care il cunosc de cand era in burtica mamicii lui. Pentru el am adus la petrecere formularele  230 si 200, poate este cineva doritor sa il sprijine; 

Postarea http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/01/calin-andrei-este-prietenul-meu.html contine date suplimentare despre aceasta modalitate de donatie, care nu va costa practic nimic, decat un pic de timp si bunavointa. Va multumesc eu, in numele lui Calin si va doresc o vizita cat mai placuta pe oricare dintre paginile blogului meu: http://adriana-dardindar.blogspot.com/


Up date 21 feb am cautat si alte fotografii de la prima salata (reala) si mi-am zis: Doamne, ce salata buna fac prietenii impreuna! Si salata este buna, chiar daca acum nu punem carne deloc in ea: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/viata-noastra-acum-cand-se-topesc.html

La fel mi-am spus si cand am strans la un loc toate cuvintele frumoase, primite in dar:


Up date 20 feb Dragi prieteni salatieri,
Suntei buni prieteni!
SALATA PRIETENIEI, mi-a conturat mai clar un gand pe care il tot port cu mine de ceva timp: cand o sa fiu mare o sa fac multe salate pentru prieteni. Asta spune dardindar, care are acum abia trei anisori impliniti pe 11 februarie, iar petrecerea de ieri a vrut sa sarbatoreasca acest eveniment.

Pentru cei care nu au reusit sa ajunga ieri, toata saptamana portile sunt larg deschise, doar meniul este altul, ouale, laptele, branza, pestele si legumele dau la o parte carnea din salata. pentru ca am intrat in post: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/viata-noastra-acum-cand-se-topesc.html

Tema discutiei, ramane aceeasi referitoare la vechimea prieteniilor si efortul pe care il depunem pentru a le cultiva frumos.

Sarea si piperul sunt tot aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/sarea-si-piperul-din-salata.html

Up date ora 19.30 Prima editie a SALATEI PRIETENIEI are succes. Am numarat mai multi musafiri decat degetele de la ambele maini si cred ca mai sunt cativa inzapeziti pe drum dar care sigur vor servi o portie de salata. Si cum o salata buna are  sare si piper in ea, avem si o solnita aici: 
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/sarea-si-piperul-din-salata.html

Up date ora 18.30 UAU!!! Prelungim programul, pentru ca vad ca inca mai avem musafiri, ceea ce inseamna ca discutile vor continua pe aceeasi tema referitoare la vechimea prieteniilor si efortul pe care il depunem pentru a le cultiva frumos.

Up date ora 16.30 Oooo! Este casa plina de musafiri si am observat ca am primit si daruri

Fug un pic pana la fiecare sa le adun si ma intorc. Pana atunci, va las sa discutati pe marginea urmatoarei teme:

Cat de vechi sunt prieteniile pe care le aveti? Cum le cultivati pentru a da roade bune?


ora 14 Bine ati venit! Un mic ghid pentru cei care sunt pentru prima data pe blog. Ati nimerit la o salata: SALATA PRIETENIEI. Astazi, de la 14 pana la 18, comentariile nu sunt moderate, ceea ce inseamna ca imediat ce postati un mesaj, acesta va fi publicat imediat. Toate cuvintele verzi au atasate adrese catre alte pagini, asa ca dati un click pe ele si se deschid.

Fiind vorba despre salata, prima oprire o puteti face chiar la barul cu salate, unde, pe masura ce vin musafirii, s-ar putea sa avem  si alte retete.

Nu putea sa lipseasca un loc unde urechile prietenilor sa fie rasfatate: coltul cu muzica este acesta si sper sa nu il ocoliti.

Daca ati citit invitatia, sper ca nu ati uitat de Pasul 2: "Pregatim un dar pentru petrecere, ii facem o poza, o postam fiecare pe blogul sau  si anuntam ca mergem la petrecerea SALATA PRIETENIEI" .  Nu este un pas obligatoriu, dar daca l-ati parcurs, va rog sa ma indrumati spre el, pentru ca am pregatit un loc special unde strang toate darurile de la voi.

Pentru a nu deranja musafirii care doresc un pic de liniste in timp ce rasfoiesc cartile pentru a ajunge la pagina 92, discutile le vom purta aici.

Chiar daca nu este dimineata, cred ca este potrivita si o cafeluta, pentru doritori. 

Vine un moment in care castronul cu salata se goleste, semn ca petrecerea se apropie de sfarsit. Nu puteti pleca fara o mica amintire, asadar cosuletul cu ravase va asteapta sa il goliti si pe el.

Motivul pentru care v-am invitat la SALATA PRIETENIEI este unul simplu: cand suntem prieteni unii cu altii, ne este mult mai usor sa ne iubim.


Va doresc ca pana la salata viitoare, sa aveti numai intalniri intre prieteni iar cei care pana acum nu va sunt prieteni, sa va devina de acum incolo astfel incat din ce in ce mai multi oameni sa devenim prietenosi. O invitatie la salata poate fi un inceput: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/invitatie-la-salata-prieteniei.html




64 de comentarii:

abbilbal spunea...

Noa serbus. Am ajuns azi noapte şi am adus cadoul. L-am pregătit pe blog pentru a fi dus la locul lui.

handmade.in.covasna spunea...

Bine v-am gasit!
Eu v-am pregatit ceva dulce: http://handmadeincovasna.blogspot.com/2012/02/pentru-prieteni.html

Pr.Victor spunea...

Am făcut şi eu ceva pe fugă. Nu ştiu cât de bine m-am descurcat. Mai ales că venind de la slujbă am constat că nu am curent şi bateria la laptop e pe ducă. Bine că am postat dimineaţă devreme. Să aveţi poftă şi gânduri bune!

Loredana spunea...

Buna ziua tuturor!
pofta mare sa aveti si spor la impartasit impresii frumoase!

darry.anna spunea...

Hop si eu! Am scotocit prin cufar si am gasit niste melodii mai vechi dar numai bune de ascultat.
O duminica placuta va doresc!

abbilbal spunea...

Bună vreme şi bine v-am găsit. Io vine ori prea devreme ori prea târziu. Parcă sunt singur la blidul cu salată. Nu-i nicio problemă. Mă descurc şi mă duc să-i ţin de urât lui Bebe care doarme.

abbilbal spunea...

PS. Am uitat să vă spun. Cadoul, un decor pentru bar, este depozitat aici: http://abbilbal.blogspot.com
Adecă în Bălgradul de azi.
Nici după ce-mi atrase Carmen atenţia nu am învăţat lecţia.

adriana spunea...

Oooo! Este casa plina de musafiri si am observ ca am primit si daruri

Fug un pic pana la fiecare sa le adun si ma intorc. Pana atunci, va las sa discutati pe marginea urmatoarei teme:

Cat de vechi sunt prieteniile pe care le aveti? Cum le cultivati pentru a ad roade bune?

abbilbal spunea...

Prieteneii mei vechi s-au dua. Mi-au rămas doar prietenii virtuali. Unii au o vechime mai mare, alţii cum se nimereşte căci prieteniile virtuale sunt mai dificile.

Loredana spunea...

Prieteniile virtuale au pacatul de nu putea fi aprofundate.

corina spunea...

Buna Adriana, iata am sosit si eu intr-o fuga.Stiam ca sunt asteptata la salata prieteniei si de aceea am dorit sa ajung cat mai repede. Din pacate Duminica nu prea am acces la ordenador decat numai printre picaturi.Acum mi-a facut loc putin Patrisia ca sa pot participa si eu macar cu prezenta :)
O Duminica frumoasa!

anastasia spunea...

iertare, n-am reusit sa ajung.
nici acum nu sunt acasa....
sper ca a fost bine
te imbratisez

copilarim spunea...

Am venit si eu cu drag! Cei mai vechi prieteni imi sunt familie:) - sau sa spun invers.. familia mea este prietenul pe care il al de cand ma stiu?:)... cu dragoste cultivam. Si mai sunt cei pe care i-am intalnit de-a lungul existentei - cu unii mai pastrez legatura, pe altii ii pastrez doar in amintiri.. :).Iar cu cei virtuali ma intalnesc in coltisoarele fiecaruia de internet pentru o vorba buna, un gand bun si povesti de viata:P!
Sa aveti o duminica frumoasa in continuare,
rux

adriana spunea...

abbibal..flori de mar?

multumesc, ne vor incanta privirea...m-am uitat cu mai mare atentie...parca nu sunt de mar

neaparat sa treci sa imi spui ce flori am primit, sa nu ma fac de ras cand le voi prezenta

corina spunea...

Prietenii din copilarie si adolescenta, odata cu trecerea anilor s-au dus si ei care incotro.Cu timpul au venit altii dar acestia nu mai sunt foarte multi.Cu timpul am invatat sa-mi caut prieteni de calitate.Si cum calitatea este si ea o "floare rara" in lume,nici prietenii adevarati nu pot fi foarte multi.:)
La ora actuala ma bucur de prieteni virtuali! Nu pot sa spun ca am foarte multi dar pot sa spun ca am puncte de vedere comune cu ei.
Si o aprob pe Loredana ca aceste prietenii nu pot fi aprofundate. Cu siguranta aceasta se intampla in primul rand din cauza distantei...

adriana spunea...

Tocmai de la Covasna, am primit o alta bunatate facuta in casa: rulada cu stafide si scortisoara. Multumim handmade.

Mariana spunea...

Într-un suflet am venit şi eu, dragă Adriana!
Mulţumesc că mi-ai păstrat şi mie din bunătăţi!
Plec să mă întreţin cu invitaţii şi să văd ce-ai primit...:)

Mariana spunea...

Aaaaaaa! Am uitat să-ţi ofer darul meu!
http://laportilecerului.blogspot.com/2012/02/despre-petreceri-ingeri-si-prieteni.html

adriana spunea...

Doamne, ajuta parinte Vicor! Unde este rugaciune si binecuvantare este si Dumnezeu!

Si salata prieteniei are un pic de carnita astazi: un gratar de pui, taiat fasii.

Apetisanta si farfuria dumneavoastra; si cum bine stim, mereu ce vedem la altul in farfurie ni se
pare mai gustos.

Avem si o tema de discutie in jurul saltei si sper ca va vom avea si pe dumneavoastra interlocutor.(Cat de vechi sunt prieteniile pe care le aveti? Cum le cultivati pentru a da roade bune?

Slava Domnului pentru toate!

adriana spunea...

Loredana, avem pofta, mai ales ca langa salata avem si painica proaspta del a Rux si rulada aromata tocmai de Covasna!

adriana spunea...

darry, asa putin ai stat?! Tocmai tu?! Stai ca dau o fuga pana la tine sa te aduc inapoi!

adriana spunea...

corina, poteca este batatorita, asa ca in cursul saptamanii vei avea timp sa savurezi pe indelete fiecare surpriza si sa nui te alaturi la conversatia pe care o purtam pe tema vechimii si cultivarii prieteniilor.

Multumim ca ne-ai onorat cu prezenta.

adriana spunea...

abbibal, sunt convinsa ca prietenii tai chiar daca nu mai sunt langa tine, se bucura atunci cand te gandesti la ei sau cand povestesti despre ei. M-as bucura sa ne povestesti cate ceva despre ei. Vrei?

corina spunea...

Adriana nu pot sa ma las mai prejos am invatat ca trebuie sa aduc si un cadou Iata-l l-am pregatit la mine pe blog!

adriana spunea...

Anastasia, nu te grabi sa aluneci prin nameti! Usa este deschisa mereu la salata si surprizele sunt multe. te asteptam pe indelete cand ai timp, pentru ca avem si o tema de discutie, dupa cum ai vazut.

adriana spunea...

Rux, ce frumos cand exista prietenie in sanul familiei; e mare lucru!

adriana spunea...

Corina, imi pare rau ca nu ai prieteni vechi si adevarati langa tine. Sper ca timpul sa iti aduca prieteni de care sa te bucuri si cu care sa te poti intalni si vorbi fata catre fata in orice zi a saptamanii. Doamne, ajuta!

abbilbal spunea...

Adriana, despre flori îţi spun că este vorba despre acele flori plăcut mirositoare de iasomie.
Depre prieteni nu-ţi spun nimic pentru că nu vor să transmită niciun mesaj de unde sunt. Mă lasă să aflu singur atunci când îmi vine sorocul.

adriana spunea...

Mariana, lingurile de la tine sunt de mare folos. Cu ele amestecam salata. sunt vesele, inspirate si harnicute. Multumim.

adriana spunea...

abbibal, imi sunt la fel de placute precum imi sunt si florile de mar...si mult mai parfummate...si exista si un ceai foarte bun de iasomie care pe mine ma duce cu gandul la prietenele mele.

Cat despre prietenii tai, snnt convinsa ca ii vei reintalni intr-o buna zi.

Pr.Victor spunea...

Acum am venit de la biserică. Aşa că am cam lipsit de la petrecere. Dar am vizionat tot.
Prieteniile sunt vechi şi noi. Toate se ţin prin naturaleţe şi normalitate. Prietenul te cunoaşte şi la bune şi la rele. De însoţeşte la bune şi te sprijină la rău,

Cristi spunea...

Prietenii adevarati sunt putini, restul sunt cunostinte.

O seara placuta tuturor! :)

adriana spunea...

Parinte Victor, sper ca v-ati rugat si pentru musafirii din jurul salatei, mai ales ca unii dintre ei s-au imprietenit cu blogul dumneavoastra.

adriana spunea...

Cristi, multumim de vizita. Iti doresc sa scada numarul cunostintelor si sa creasca cel al prietenilor adevarati.

Mariana spunea...

Prieteni am câţiva...pot să-i număr pe degetele de la mâini, dar sunt de mare calitate. Timpul, viaţa, cu bune şi rele, au întărit prietenia noastră. Prietenii s-au cernut, iar cei adevăraţi şi dragi au rămas.
Prieteniile virtuale au frumuseţea lor. E drept că nu e acelaşi lucru ca atunci când stai faţă către faţă, când te descoperi aşa cum eşti, neascuns sub un nume sau o postare. Dar oamenii buni se simt. Şi această simţire a mea nu m-a înşelat până acum.
A rânduit Domnul, în câteva rânduri, ca prieteniile virtuale să se transforme într-unele reale. Pe cei pe care i-am cunoscut atunci parcă-i ştiam de o viaţă...mereu mă uimesc de felul în care Dumnezeu întâlneşte şi apropie oamenii!

adriana spunea...

Mariana, iti voi da de veste cand voi revedea Sibiul.

Mariana spunea...

Cu drag te aştept, Adriana!

copilarim spunea...

Asa este... familia este darul cel mai de pret..:) In sanul ei ne nastem, crestem si acolo ne gasim aparati, iubiti si intelesi... si pana la urma, cu toate cele care uneori ne fac sa ne simtim neintelesi, si obositi, la sfarsitul zilei tot familia ne va fi cea mai draga :)
Va multumesc pentru aceasta salata frumoasa si buna dintr-o duminica insorita!
ruc

dulceameacasa spunea...

Iata-ma sosind si eu mai la sfarsit, dar am adus ceva dulce pentru cei care inca trec pragul casutei tale virtuale http://dulceameacasa.blogspot.com/2012/02/placinta-cu-mmmmmmere.html
Cat despre prieteni, noi suntem o...familie unita. Cine e prietenul nostru de familie, este prieten al tuturor membrilor familiei noastre si obisnuim sa-l integram cu drag, ca pe un membru de seama. Mai nou am prietene ...virtuale, care imi dau incredere si speranta, indemnuri si invataminte bune si le multumesc pentru tot :)

adriana spunea...

Rux, ma bucur ca ti-a placut!Te anunt cand repetam evenimentul

adriana spunea...

dulceameacasa, ai adus si ceva dulce dar si cuvinte frumoase cu tine; multumim

angi spunea...

Salata mea e doar in cuvinte:),mi-au "murit" toate aparatele foto,asa ca bunatatea pregatita de mine trebuie s-o gustati doar cu mintea:).
M-am aruncat si eu in "Salata prieteniei" cu mult drag.:)

adriana spunea...

angi, essti binevenita! Este interesant si sa ne imaginam cum arata salaat ta.

Anonim spunea...

Blogger anastasia spunea...

Am ajuns şi eu şi ţi-am adus o salată de fructe.
O seară frumoasă!
http://anastasiateodosie.blogspot.com/2012/02/duminica-intre-prieteni-19-februarie.html

19 februarie 2012, 20:53

Blogger dulceameacasa spunea...

Adriana iti multumim pentru gazduire.

19 februarie 2012, 21:07

Blogger adriana spunea...

Anastasia, arata tare bine si salata ta. Multumesc!

19 februarie 2012, 21:41

Blogger adriana spunea...

dulceameacasa, eu va multumesc voua pentru ca v-ati facut timp pentru o simpla salata

19 februarie 2012, 21:42

Anonim spunea...

pentru o mai buna conversatie am mutat si comentariile de aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/cutia-cu-daruri.html
pe aceasta pagina de discutii

darry.anna spunea...

despre prieteni as putea sa spun ca sunt suflete ce se intalnesc si pentru o perioada mai mare sau mai mica merg pe acelasi drum. e frumos sa-ti amintesti de cineva cu drag chiar daca drumurile si viata ne desparte, uneori. Eu nu reusesc intotdeauna sa fiu cea mai buna prietena dar ma bucur de cei pe care ii intalnesc. Internetul mi-a oferit posibilitatea de a descoperi oameni buni si frumosi ,iar tu esti unul dintre ei, Adriana.

adriana spunea...

darry, cred ca doar coloritul frumos al acestui blog ma face sa par asa; in realitate sunt doar un om obisnuit

adriana spunea...

Buna dimineata!

Pentru cei care nu au reusit sa ajunga ieri, toata saptamana portile sunt larg deschise, doar meniul este altul, ouale, laptele, branza, pestele si legumele dau la o parte carnea din salata.

Loredana spunea...

Sa stii chiar ca ma gandeam ca pentru ziua de ieri, la lasatul secului, nu a fost prea potrivita salata, mergea mai bine o friptura, dar pentru saptamana ata e numai buna si observ ca ai si adaptat-o.

Mariana spunea...

Adriana, mulţumim!
Eşti o gazdă minunată!

adriana spunea...

Loredana, inseamna ca nu ai trecut ieri si pe la reteta salatei. IN CASTRONUL PREGATIT, AM PUIS SI GRATAR DE PUI SI MUSCHI FILE.
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/reteta-salata-prieteniei.html

Langa salaat am avut si o solnita, plina cu sare si pipier
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/sarea-si-piperul-din-salata.html

adriana spunea...

Mariana , meritul este doar al musafirilor! Eu nu am facut mare lucru.

copilarim spunea...

Multumesc pentru noua reteta de salata:D - am vrut sa comentez si acolo, dar nu mi-a iesit, asa ca am revenit aici:)!!
O saptamana minunata tuturor!
cu drag
rux

Pr.Victor spunea...

Dublez comentariul răspuns de la mine şi spun că am rămas plăcut surprins de entuziasmul şi dragostea celor ce au participat, prietenii noştri bloggeri şi printre ei şi cititori. Eu, am fost doar pe fugă, căci mai toată ziua am petrecut-o la biserică. Dar m-am gândit şi la cei ce se bucurau.Şansa mea este că postările rămân acolo şi azi şi mereu.
O săptămână binecuvântată şi la casa ta şi a celor ce-ţi deschid uşa casei şi a blogului.

Alina spunea...

Buna, Adriana! Ma bucur ca mai pot participa si azi la salata, ca in weekend furnizorul nostru de telefonie si internet ne-a lasat in bezna comunicationala :( Abia acum s-a remediat problema si ma pregatesc sa recuperez alaturi de voi. O saptamana frumoasa iti doresc!

cammely spunea...

Asadar, cum stam cu prieteniile vechi?
Cele adevarate nu mai trebuie cultivate, ele dainuie in ciuda tacerii si departarii, pur si simplu sti ca daca ai nevoie de ei, sunt acolo si simt cu tine. Empatizam. ;)
P.S.
Poftă bună, tuturor!

adriana spunea...

Rux, imi este mai usor sa urmaresc toate comentariil aici ,mai ales ca discutile inca sunt legatae de salata.

Sa o pregatesti, sa vezi ce buna este!

adriana spunea...

Pr. victor, si eu am fost surprinsa dar nu de entuziasm ci d enumarul musafirilor. Stiam ca sunteti plini de voie buna, doar urmaresc cu placere blogurile musafirilor. Nu stiam ca veti fi asa de multi; eu credeam ca vor da curs invitatiei cel mult patru persoane. A fost un eveniment reusit, se pare. Va multumesc pentru participare si pentru daruri.

adriana spunea...

Alina, ma bucur tare mult ca ai reusit sa ajungi. Si reteta si dedicatai muzicaal sunt pe gustul meu. Multumesc.

adriana spunea...

Cammely, eu zic sa nu ne culcam pe o ureche si sa nu cultivam si prieteniile vechi. Chiar daca sunt puternice, aceste prietenii sunt si delicate.

In rest sunt de acord cu tine.Pupicei.

copilarim spunea...

Multumesc - vom incerca si noi:D! este foarte bine asa, pe aceeasi pagina:D !!

angi spunea...

Din reteta cel mai mult m-a atras timp de preparare...":)pentru lenesi"...in rest sigur e si aspectoasa si gustoara.
Seara placuta!

adriana spunea...

Rux, in felul acesta mai prelungim bucuria intalnirii cu prietenii salatei.

adriana spunea...

angi, pai in ziua de astazi cum satm cam mult pe bloguri, trebuie sa cautam retete foarte rapide, altfel murim de foame