luni, 20 februarie 2012

Cafea si ceai pentru toti prietenii

Buna dimineata! Stiti cum este dupa o petrecere reusita, cum a fost cea de ieri. Vorbesti despre ea toata saptamana si sigur merge o cafea sau un ceai dupa o salata. Si in timp ce savurezi ceaiul sau cafeaua, intorci vizita musafirilor: mihaeladr abbilbal handmade.in.covasna: Loredana; darry.anna anastasia; CorinaPr.Victor ;Cristi; Mariana; copilarim; dulceameacasa ; angiCarmen, Alina si le spui ca le-ai scris reteta unei  salate albe in care vor gasi si un ravas.

2 salate, 19 cafelute si un ceai cald va asteapta pe toata aceasta pagina foarte lunga. asezonate cu tot felul de lucruri placute. Daca nu doriti sa le degustati pe toate, puteti alege din meniu, cu un click pe fiecare trand de mai jos

SALATA PRIETENIEI
Salata alba

12 comentarii:

Anonim spunea...

Si noi care nu avem blog si nu am postat nici o salata sau alceva insa ne-ar prinde bine sa venim la masa sau macar un ceai avem voie ?Citind cele scrise pana acum (urmaresc de mult acest blog desii este prima oara cand indraznesc sa scriu ceva )banuiesc ca ne vei primii (exista suficient ceiut daca nu cu placere ma ofer ,tocmai am facut un ceai cu fructe de padure si multa lamaie mai tarziu meniul ,multumesc pentru tot ,C.A

adriana spunea...

C.A.dupa emotia pe care o resimt citind initialele tale, cred ca esti una dintre bunele mele prietene cu care am mancat impreuna multe salate la birou. Gresesc?!

abbilbal spunea...

La mulţi ani ! dar din dar

Mulţam pentru cafei.

Anonim spunea...

Doamna Adriana va citesc de muuult timp insa cu siguranta nu va cunosc personal (regret daca va dezamagesc )este pentru prima oara cand va scriu de mancat (virtual )poate am mai mancat cate o salata sau am mai baut cate un ceai (depinde care era invitatia ),oricum MULTUMESC mult de tot pentru tot ce gasesc aici,nu am stiut sa mai exista cineva care se semneaza cu aceste initiale ,iertare pentru confuzia creata ,C(Cristina ),A(un pseudonim foarte drag mie pe care ma semnez pe o alta pagina si unde am explicat cu lux de amanunte de ce am ales acel nume )

adriana spunea...

abbibal,multumesc cu placere. Ce cafeluta ai deschis?

adriana spunea...

Cristina, regula pe dardindar este simplu, doar Adriana. Nu m-ai dexzamagit. Chiar ma bucur sa stiu ca blogul are cititori fideli, care chiar daca nu lasa sau lasa mai rar mesaje, vin in vizita cu bucurie.

Unde este pagina cu explicatiile? Daca nu este un secret, bineinteles!

Anonim spunea...

Nu este un secret paginacu "explicatiile "sunt pe Ortodoxia Tinerilor ,multumesc inca o data pentru tot,C.A

adriana spunea...

Cristina, si mie imi place sa citesc acest site. Probabil ca ai ajuns la mine de la unul din articolele publicate si la ei.

langmina spunea...

Foarte frumos blogul!Imi place,o sa mai trec pe aici!

darry.anna spunea...

Ce poate fi mai placut decat o ceasca de cafea aburinda, dimineata, sau un ceai aromat in decursul zilei, in compania unor prieteni.
Multumesc frumos, Adriana!

adriana spunea...

Darry...doua cesti de ceai aburind!

adriana spunea...

langmina, esti binevenita!
poti sa incepi vizitele de aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/bine-ati-venit-un-mic-ghid-pentru-cei.html