duminică, 19 februarie 2012

Cosuletul cu ravase pentru prieteni

Va multumesc ca ati fost oaspeti la SALATA PRIETENIEI si sper ca am fost o gazda buna. Nadajduiesc ca veti reveni si luna viitoare sa degustam o alta varianata a salatei.

Drept amintire de la aceasta vizita, va invit sa scoateti din cosulet un citat. Cand ajungeti acasa la voi, adica pe blog, daca doriti sa il puneti undeva la vedere, puteti adauga langa el ca l-ati primit de la o prietena.
  • Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii. – Aristotel
  • Ospitalitatea, curtoazia si prietenia sunt intalniri ale omului in om. – Antoine de Saint Exupery
  • Rux a ales: Nu cunoastem decat ceea ce imblanzim. Iar oamenii nu mai au timp sa cunoasca nimic. Cumpara lucruri gata facute de la negustori. Si cum nu exista negustori de prieteni, oamenii nu mai au prieteni. – Antoine de Saint Exupery
  • Prietenia este inchisoarea sufletului de buna voie in trup strain. – Dimitrie Cantemir
  • E bine sa te induiosezi de nenorocirea prietenilor tai, dar mai bine este sa le vii in ajutor. – Voltaire
  • Oana a ales: Alaturi de un prieten adevarat este cu neputinta sa ajungi la deznadejde. – Honore de Balzac
  • Prietenia indoieste bucuriile si injumatateste necazurile. – Francis Bacon
  • Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima. – Gabriel Garcia Marquez
  • Rux a ales si: Cei rai nu au decat partasi; voluptosii, tovarasi de orgii; oamenii de afaceri, asociati; oamenii politici aduna pe nemultumiti; cei mai multi oameni fara ocupatie au relatii, principii au curtezani; doar oamenii virtuosi au prieteni. – Voltaire

  • Prietenia este una din mângâierile vieţii - Gala Galaction
sursa citatelor: aici

10 comentarii:

copilarim spunea...

Iti multumesc Adriana!! Imi plac foarte mult doua mai ales :D o sa le iau cu drag sa le pun pe blog:*
cu drag
rux

copilarim spunea...

ps: tot eu (http://copilarim.blogspot.com/2012/02/ravasele-prieteniei-de-la-adriana.html) - sa te anunt ca le-am adaugat (unul l-am pus si in meniul din stanga:D)!! Merci frumos:)

adriana spunea...

Rux, sa iti fie de folos!

adriana spunea...

Mai satm de vorba si aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/bine-ati-venit-un-mic-ghid-pentru-cei.html

dulceameacasa spunea...

Iaca un coltisor de suflet. Ma innobilez cu unul si il pun la loc de cinste. Am vazut eu bine? Ne intalnim abia luna viitoare? O sa-mi fie dor de voi, dar voi trece si asa, sa salut, cum se zice.

adriana spunea...

Oana, bine faci ca nu ne spui ce ravasa ai ales. Venim noi la tine sa il vedem.

dulceameacasa spunea...

Te astept oricand, draga Adriana si-ti multumesc pentru ravas. Mmmmm asta mi-aduce iar aminte de placinta.

Mirela spunea...

Multumesc Adriana, acesta imi place mult: "Ospitalitatea, curtoazia si prietenia sunt intalniri ale omului in om." – Antoine de Saint Exupery.
Ii voi cauta un loc pe blog.
Sa ai parte de bucurii!

iulisa spunea...

Buna!
Am ales!
Prietenia este una din mângâierile vieţii - Gala Galaction
MULTUMESC!

SoriN spunea...

Te salut, cu respect !
Admirabil,iar tematica aleasa este una de bun gust. O seara frumoasa!