duminică, 19 februarie 2012

Toate fotografiile se duc la SALATA PRIETENIEI

Prelungim petrecerea in jurul SALATEI PRIETENIEI si pentru musafirii fotografi de miercuri: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/bine-ati-venit-un-mic-ghid-pentru-cei.html



La plecare, fiecare musafir poate sa aleaga un dar din cosulet: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/cosuletul-cu-ravase-pentru-prieteni.html

Musafirii de duminica au fost foarte darnici si gazda trebuie sa arate tuturor ce a primit:
 
Carmen a facut o salata de fructe pe care am gustat-o in lipsa ei
abbilbal; a adus flori de iasomie
 handmade.in.covasna a adus rulada cu stafide si scortisoara
darry.anna a adus un cufar plin cu melodii pe care l-am asezat in coltul cu muzica
anastasia a adus o salata de fructe
Corina a adus ravase, tort si compot
Pr.Victor a imbogatit masa cu o binecuvantare si o rugaciune, dupa asa masa bogata

Mariana; a adus lingurile cu care am amestecat in salata si cuvinte pentru suflet
copilaroasa Rux;  a adus paine de casa

Oana scrie pe dulceameacasa a adus placinta cu mere

 angi a adus salata de sfecla dar i s-a stricat aparatul foto

 
mihaeladr a adus halvita

Alina a adus salata de ton dar nu avem poze

18 comentarii:

anastasia spunea...

Am ajuns şi eu şi ţi-am adus o salată de fructe.
O seară frumoasă!
http://anastasiateodosie.blogspot.com/2012/02/duminica-intre-prieteni-19-februarie.html

dulceameacasa spunea...

Adriana iti multumim pentru gazduire.

adriana spunea...

Anastasia, arata tare bine si salata ta. Multumesc!

adriana spunea...

dulceameacasa, eu va multumesc voua pentru ca v-ati facut timp pentru o simpla salata

copilarim spunea...

Numai bunatati!!:) tare frumos a fost - Adriana esti o gazda minunata!!

Alina spunea...

Draga Adriana, n-am mai apucat sa fac poze salatei mele de ton :))) Abia am apucat sa-mi pun si eu o portie in farfurie. Data viitoare promit sa fiu mai bine pregatita.
M-am delectat si eu azi cu celelalte surprize. Multumesc!

adriana spunea...

Alina, inseamna ca ai facut-o tare buna!

Neaparat sa faci poze data viitoare!

adriana spunea...

Rux, scuze ca am sarit peste comentariul tau!

Daca ti-a placut, sper ca vei reveni si la alte salate!

handmade.in.covasna spunea...

Adriana, ai fost o gazda minunata si atenta la toate detaliile... Cum gasesti atata energie pentru toate cate le faci?

abbilbal spunea...

Noa serbus. Se vede că ai făcut multă salată din moment ce ţi-a rămas şi pentru astăzi.

adriana spunea...

Florentina, printre picaturi. Si imi place ceea ce fac.

adriana spunea...

Liviu, sigur ca AM facut multa...sa ajunga! Pe urma intram in Postul Mare si punem frana la distractie.

tu1074 spunea...

Văd că prin blogosferă mi-a fost pus gând rău cu prietenia rețetelor,rețeta prietenie!!!
Gata cu mine nimeni nu mai este prieten,numai cu răbdări prăjite mă aleg =))))

adriana spunea...

tu1074, de ce prajite si nu fierte?!

Sara spunea...

Hhmmm! Delicioase bucate!...:)

Loredana spunea...

Ce mai! o masa cu adevarat imbelsugata!

Tatjana Parkacheva spunea...

Beautiful!

Regards and best wishes

CARMEN spunea...

mai-mai ce de bunatati! Frumoasa initiativa ta!Scuze pentru absenta... Pe data viitoare :)
Happy WW!