miercuri, 1 februarie 2012

Frumosi, sensibili, iubitori

Aceasta miercuri este la mica departare de duminica trecuta.

Fotografiile de mai sus au legatura cu fotografia de miercurea tacuta din saptamana trecuta.

O femeie, bunica Ana,  pe care dupa cum o cunosc, acum este la picioarele Domnului si il roaga:
Miluieşte-mă, Doamne, Fiul lui David! Nepotul meu, Calin Andrei, este tulburat de o boala: autism.
Carmen, iarta-ma ca am din nou multe cuvinte, dar cand este tacere, se aud mai bine cererile de ajutor.

7 comentarii:

abbilbal spunea...

Cu adevărat "fără cuvinte".

adriana spunea...

abbilbal, multumesc de vizita si te rog daca vrei sa gazduiesti bannerul pentru calin, cu trimitere catre;
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/01/calin-andrei-este-prietenul-meu.html

el perro spunea...

http://danabanubiografie.blogspot.com/2012/01/dialogurile-mele-cu-cristian-lee.html

tu1074 spunea...

Să fie o campanie reușită vă doresc!

DANI spunea...

Adriana, sper, sa nu fie o forma grava de autism. E mult de lucru cu copii ce sufera de asa ceva, dar sint sperante. Numai bine !

handmade.in.covasna spunea...

Ce poti sa mai spui? Doar sa te rogi Domnului...

CARMEN spunea...

sa va ajute Dumnezeu, pe Alexandra un dram mai mult decât pe bunica si pe tine, inimoasa Adriana!