duminică, 26 februarie 2012

A ierta

  • EL ne iarta, precum si noi iertam gresitilor nostri.
 Eu iert / Tu ierti / El, ea iarta / Noi ietam / Voi iertati / Ei, ele iarta

  • Rugãciunea Sfântului Efrem Sirul
Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei, al grijii de multe, al iubirii de stăpânire şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.
Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi al dragostei, dăruieşte-l mie, slugii Tale.
Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu, că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.
  • Pasi spre Biserica:
Luni, marti, miercuri, joi: Canonul Sfantului Andrei Criteanul unit cu Pavecerniţa Mare
Miercuri şi vineri: Liturghia Darurilor mai înainte sfinţite
Sâmbătă: Sfânta Liturghie a Sfântului Ioan Gură de Aur şi pomenirea morţilor, 
Duminică este Duminica Ortodoxiei:  Liturghia Sfântului Vasile cel Mare

3 comentarii:

Loredana spunea...

Doamne ajuta!
Post usor si binecuvantat sa ai!

corina spunea...

Adriana, post cu folos iti doresc! :)

adriana spunea...

Doamne, auta!

La fel si voua!