joi, 16 februarie 2012

Invitatie la Salata Prieteniei

Adevăratul sfârşit al lumii va avea loc atunci când vor dispărea potecile dintre casele oamenilor spunea ÎPS Bartolomeu Anania
Duminica 19 februarie: Salata prieteniei este gata, doar trebuie sa o amestecam aici: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/bine-ati-venit-un-mic-ghid-pentru-cei.html. Distractie placuta, dragi prieteni!


Up date 18 februarie: Pentru acest eveniment virtual, maine, incepand cu ora 14 si pana la 18, voi renunta la moderarea comentariiilor, tocmai pentru ca cei prezenti in acelasi timp pe blog sa puteti comunica; doar sunteti la o petrecere, nu?!

16 februarie Tortul pregatit astazi de Corina, mi-a dat un imbold: sa va invit la o petrecere virtuala, aici pe blog, duminica la pranz, pentru ca tot se lasa sec de carne si sa stam la povestit in jurul mesei. Invitatia fiind formulata, trecem la pasul doi si dam vestea mai departe. E simplu si sper sa va faca si voua pofta de a va intalni si in realitate cu cei dragi in jurul mesei.
  • Pasul 1: Dam de stire blogurilor prietene ca blogul dardindar are portile deschise, duminica la pranz  la SALATA PRIETENIEI.
  • Pasul 2: Pregatim un dar pentru petrecere, ii facem o poza, o postam fiecare pe blogul sau  si anuntam ca mergem la petrecerea SALATA PRIETENIEI
  • Pasul 3: Cand avem timp, venim la SALATA PRIETENIEI, deschidem usa la comentarii si stam de vorba unii cu altii.
Bannerul este aceasta fotografie expresiva, reteta pentru salata o spun cand veniti la petrecere si adresa unde are loc petrecerea este aceasta: http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/SALATA%20PRIETENIEI Daca vreti anticipat o felie de tort, o puteti servi aici   

Va astept cu drag, 
Adriana

22 de comentarii:

Pr.Victor spunea...

Sper să mă descurc. Nu sunt aşa de AS la tehnici cu poze şi invitaţii combinate cu alte bloguri. Dacă dau greş, câteva firimituri poate mai găsesc şi eu după petrecere.

corina spunea...

ma tot mir cum reusesti sa faci atata treaba....:)
Fain, fain de tot!

adriana spunea...

Pr. Victor,unde nu va descurcati, cereti ajutorul.

adriana spunea...

Corina, tortul tau e de vina. L-ai facut cu dragoste si s-a simtit pana aici.

Elena spunea...

Pot participa si cei care nu au blog?

Alina spunea...

Multumesc pentru invitatie si pentru felia de tort. Felicitari sarbatoritului!

anastasia spunea...

Mulţumesc de invitaţie, Adriana.
Vin cu drag. Nu ştiu exact la ce oră, dar vin (merg într-o vizită, dar au calculator). Ne vedem duminică. Te îmbrăţişez, cu drag.

CARMEN spunea...

ma înscriu cu placere la sarbatoarea salatelor prieteniei!

Mariana spunea...

Ce frumos ştii să "te joci", Adriana şi ce frumos ştii să preţuieşti prietenii!
Voi veni cu drag, duminică, însă voi ajunge seara târziu, din motive de călătorie...dar nu am teamă, ştiu că o să fii aici şi pot veni aşa, ca acasă! :)

CARMEN spunea...

am programat deja salata prieteniei pentru duminica ora 10:35 (în cazul în care nu voi fi acasa) Adriana draga, va invit pe toti la o salata de fructe. Pupici

anastasia spunea...

Am postat invitaţia ta şi pe blogul meu. O zi minunată să ai!

adriana spunea...

Va stept cu drag pe toti, fie ca aveti blog sau nu

abbilbal spunea...

Dacă mă lasă Bebe voi veni. Dacă nu sunt pe acolo, înseamnă că sunt prin burg.
Vă doresc o seară bună şi petrecere faină.

handmade.in.covasna spunea...

Ce initiativa frumoasa! O sa incerc sa ajung, dar pana atunci dau de veste si prietenelor mele!

darry.anna spunea...

Pfoai! Cum de mi-a scapat? tocmai eu sa lipsesc:)

copilarim spunea...

Oh... am primit si eu invitatie (multumesc Florentina!!) asa ca ma pregatesc si maine pe la 10 o sa apara si pe blog la mine darul.. acum nu stiu cand voi reusi si eu sa ajung...:D dar darul va fi acolo - acum il pregates cu drag
rux

adriana spunea...

Va astept maine la salata; de obicei comentariile sunt moderate, dar pentru acest eveniment virtual, maine incepand cu ora 14 si pana la 18, voi renunta la moderarea acestora, tocmai pentru ca cei prezenti in acelasi timp pe blog sa poata comunica; doar sunt la o petrecere, nu?!

copilarim spunea...

Draga Adriana, eu am adus darul... aici trebuie sa il las, daca am inteles bine: http://copilarim.blogspot.com/2012/02/sunt-plecata-la-salata-prieteniei-revin.html

Sper sa iti placa :) Va doresc o duminica minunata! :D

cu drag

rux

mihaeladr spunea...

Eu va invit la batutul alvitei!

adriana spunea...

Rux, acum anunt mesenii ca avem si paine proaspata la masa! Iti multumim!

adriana spunea...

Mihaela, sigur ca venim!

adriana spunea...

Mai satm de vorba si aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/bine-ati-venit-un-mic-ghid-pentru-cei.html