miercuri, 22 februarie 2012

Muzica pentru urechile prietenilor

Oana mi-a atras atentia ca nu a prea fost vizitat coltul cu muzica in timpul petrecerii de la SALATA PRIETENIEI Este doar vina mea ca nu am semnalizat acest colt dar ma revansez fata de el acum,  ca tot vin in vizita musafirii fotografi de la Carmen.


Se aude bine si de la voi?!


Dedicatii de la darry.annaAlina; copilaroasa Rux

25 de comentarii:

dulceameacasa spunea...

Minunat coltisor. Nu e nimeni pe aici?

copilarim spunea...

Adriana - aduc si eu un cantec pe care il ador (eu il stiu in alta varianta, l-am descoperit in filmul The Jacket):

http://www.youtube.com/watch?v=IaHuzlPmrko&feature=related
We have all the time in the world... for love:)
Sper sa iti placa! Sa aveti o saptamana minunata!

adriana spunea...

Oana, uite ce spune statistica blogului:

6 Hits
adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/muzica-pentru-urechile-prietenilor.html

adica tu + inca 5 ascultatori

Poate nu am fost eu explicita cand am indrumat musafirii; se remediaza imediat

adriana spunea...

Rux, l-am inclus la tonomat. Imi place. Multumesc.

dulceameacasa spunea...

Adica, venit, ascultat, plecat,...necomentat? hmmmm
Rux, draga de tine, ce bine ai adus tu aminte de timpul cel bun de...iubit.

copilarim spunea...

Ma bucur :)!!

porcii abjecti spunea...

da, frumoase dedicaţii, iar asta vine de la unul care are un colţ cu muzică :)

geanina spunea...

excelent coltisor! mi-a placut :) noapte faina....

abbilbal spunea...

Mulţumesc. Mi-au plăcut. A fost o noapte foarte frumoasă.

tu26dor spunea...

Astea sunt melodii clasice. Vor ramaen in istoria omenirii pentur eternitate.

tu1074 spunea...

Minunate alegeri,toate sunt pe placul meu !
Mulțumesc mult pentru ele !

Zina spunea...

Frumoase cântece, dar de ce pui muzica la ”colț” ?...

adriana spunea...

Oana, uite ca situatia s-a schimbat!

adriana spunea...

Rux, sper sa marim colectia!

adriana spunea...

purcelusilor, asteptam o propunere muzicala sa o punem la colt

adriana spunea...

geanina, poti reveni oricand sa le reasculti

adriana spunea...

Liviu, ai ascultat toata noaptea?!

adriana spunea...

tu26dor, asa cum se intampla cu toti cei care au un talent

adriana spunea...

u1074, ma bucur!

adriana spunea...

Zina, de la colt parca s eaude mai bine

Doru spunea...

Respectul meu pentru calitatea postării!

adriana spunea...

Doru, muzica buna merita respectul nostru

Tatjana Parkacheva spunea...

BRAVO for this post.
Excellent and beautiful choice :)

Regards and best wishes

Anonim spunea...

Cu asa muzica ,parca a venit primavara in sufletele noastre.Elena P

CARMEN spunea...

se aude, se aude foarte bine! :)