joi, 16 februarie 2012

Nimic fara Dumnezeu

Responsabil cu tortul: Corina
Se numeste Nihil sine Deo si este un blog mai tanar decat dardindar, cu numai cateva zile: 5 zile doar  Este scris de un domn obisnuit cu folosirea cuvintelor, mai ales cele ce se trag din Cuvant, pentru ca autorul blogului este preot. Blogul implineste astazi 3 ani si sincer nu ma supar daca in urmatoarele zile va mutati acolo cu cititul. Eu am imprumutat prima postare, cea din 16 februarie 2009. Restul postarilor se pot citi direct la blogul sarbatorit, caruia ii dorim sa creasca si mai mare, multi ani de acum inainte,  cu multe articole  de folos postate pe: http://preotvictor.blogspot.com/
Cand nu auzim de Dumnezeu decat o data pe saptamana la biserica credem ca El este doar acolo. Treaba e ca Dumnezeu chiar este cu noi si nu numai acolo ci peste tot. Chiar acum cand citesti aceste cuvinte si te intrebi daca vor avea vreun efect asupra ta. El este acolo cu tine in camera, la net la o cafea...peste tot.
 
Important este motivul pentru care Dumnezeu este cu noi. El nu cauta fiecare greseala si sa o noteze in carnetelul Sau ca apoi sa te traga la socoteala (sunt destui care fac asta). Dimpotriva El vrea sa te insoteasca pentru ca te iubeste si vrea sa stie ca in fiecare moment esti bine si ferit de orice primejdie.

Si mai e ceva. Dumnezeu a pus o parte din El in noi si astfel am devenit dependenti. Despartiti de El nu putem face nimic dar cu El TOATE ne sunt posibile.
Indemnul meu este sa stai aproape de Dumnezeu si sa nu uiti sa te mai uiti din cand in cand si sus
Sursa::http://preotvictor.blogspot.com/2009/02/nimic-fara-dumnezeu.html

4 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Mulţumesc mult, mult de tot Adriana. Nu meritam atâta atenţie. Azi, am postat şi eu, mai tehnic ca de obicei, un blog de aniversare pe pagina mea.
Tot ce scriu, scriu pentru cei ce doresc să fie mai aproape de Dumnezeu prin lucrurile normale ale vieţii.

adriana spunea...

Nu aveti pentru ce sa imi multumiti. Sunt multe articole frumoase pe blogul dumneavoastra si cred ca merita sa fie citite. Doamne ajuta la scris!

corina spunea...

Adriana bine ai facut!!!!!!!!!
Cum eu sunt repetenta la ale informaticii si nu ma pricep sa fac bucurii! :(

adriana spunea...

Ba te pricepi, Corina!