miercuri, 8 februarie 2012

Trei ani pe blog

Inca nu stiu daca am procedat bine sau nu, dedicandu-mi timpul postarilor in spatiul virtual. De multe ori am sentimentul ca pierd timp, pentru ca de fiecare data cand deschid blogul, imi spun ca stau doar 15 minute pe net si cand colo, ma trezesc ca trec uneori chiar ore bune.

De multe ori imi spun ca fara acest blog nu aveam cum sa ii intalnesc pe cei cu care m-am imprietenit, dar in acelasi timp am convingerea ca ne-am fi intalnit si fara intermediul blogului, pentru ca doar Dumnezeu este responsabil cu intalnirile dintre oameni.

In timp ce scriu acest post ma intreb daca sa pun punct, virgula sau punct si virgula la blog pentru o vreme. 

Urmeaza categoric o pauza de cateva zile, pentru ca vreau sa fac un pic de ordine printre postari, aducand la suprafata articole mai vechi, de pe vremea cand blogul era pitic, la inceput de drum si cititorii nu erau numerosi.

Sa nu uitam ca mai este un pic si intram in aceasta luna in Postul Pastelui, cand pauza de net, va fi, cu ajutorul lui Dumnezeu, binevenita si mai mare decat in alte perioade. Am observat ca am inceput sa devin dependenta de net si sincera sa fiu nu ma bucura deloc acest aspect.

La fel ca si atunci cand te lasi de fumat, cand te  lasi de net, trebuie sa iti ocupi timpul cu altceva dar trebuie sa ai grija ca altceva-ul sa iti fie de folos; fie o rugaciune, fie o lectura din care sa inveti cate ceva, fie participarea mai deasa la diferite activitati unde poti fi de folos, fie iesiri in aer liber, sau orice altceva care sa te tina departe de monitor.

Va multumesc ca ati trecut pragul dardindar, ca v-ati spus parerea despre subiectele abordate iar celor care au preferat ca in loc de comentarii sa imi scrioe la adriana.dardindar@gmail.com le multumesc pentru ca mi-au reamintit ca cele mai frumoase conversatii sunt in particular. 

In aceasta luna se implinesc trei ani de cand am inceput sa postez pe acest blog. Daca va uitati la profilul blogului, veti vedea ca este inregistrat din octombrie 2008 dar pana in februarie 2009 nu am postat nimic. A fost o perioda cand eram doar cititor de bloguri si primul blog cu care m-am imprietenit a fost dulcecasa, scris de Irina. Prima postare am editat-o pe 11 februarie si este dedicata unui sportiv despre care nu stiam nimic pana atunci: Marian Cozma, Dumnezeu sa il odihneasca!

Daca ar fi sa definesc ce inseamna pentru mine dardindar as zice asa: suma bucuriilor primite trebuie sa fie egala cu suma bucuriilor impartasite celorlalti.

Sper ca s-a transmis bucuria pana la voi, chiar daca multe dintre postari fac referire si la suferinta.

18 comentarii:

Pr.Victor spunea...

"La început a fost Cuvântul"...
Iar scrierile tale, ale mele, ale noastre, ale celor ce suntem bloggeri sunt gândurile ce dau viaţă cuvintelor. Cuvintele noastre zugrăvesc trăirile şi crezul nostru în ochii celor ce citesc.
La ceas aniversar îţi urez mulţi ani de cuvânt scris, cu gânduri luminate de către cel ce este Cuvântul cel dintru început.

adriana spunea...

Va multumesc pentru binecuvantare, dar de multe ori ma gandesc ca vorba multa e saracia omului si cum mie imi cam place sa ma intind la vorba lunga, cred ca trebuie sa il rog pe Dumnezeu sa imi inspire postrai mai scurte.

Pr.Victor spunea...

E sărăcia omului când e deşartă(vorba). Că altfel vorba dulce, mult aduce. Şi ştiu ce spun, asta chiar dacă uneori am fost tentat să renunţ. Aşa că fără frică, cu dragoste şi bucurie trebuie să contiunui să înmulţeşti un talant pe care l-ai primit de la Dumnezeu.

copilarim spunea...

:) La multi ani blogusor:)!!
- cu articole sufletiste:)

Loredana spunea...

La multi ani!
felicitari pentru cei 3 ani!

Loredana spunea...

M-am uitat pe postari si am vazut ca ne scriem una alteia cjiar de la inceput. Sa fii sanatoasa si sa ai spor la scris!

darry.anna spunea...

Multi ani si multe postari frumoase, Dardindar!
:)

CARMEN spunea...

felicitari draga Adriana! felicitari pentru minunata ta actiune de a ajuta si de a infrumuseta viata semenilor! Sanatate si bucurii! :)

Alina spunea...

La multi ani, Adriana! Cu totii mai avem nevoie de pauza din cand in cand. Sper totusi sa nu renunti la blog, ci doar sa echilibrezi mai bine atractia internetului cu celelalte pasiuni. Toate cele bune!

Diverse spunea...

La multi ani! :)

marada spunea...

Multi ani multe postari de suflet!

Zamfir de Turda spunea...

Încă un pic şi faci primul deceniu de blogging! Spor la succesuri!
Şi eu am avut mai multe tentative de blog. Până am primit sarcină de serviciu. Apoi, m-a prins!
Acum, am şase ale mele şi alte vreo patru pe care le gestionez, coordonez, îndrum, ...

Catalina spunea...

La multi ani! Mie imi place blogul tau, asa ca iti doresc "doar virgule".

daurel spunea...

Multi ani cu bucurii !

Ioana spunea...

multi inainte, sper sa ajungi profesionist :)

corina spunea...

Adriana este un blog de mare ajutor, de intarire pentru multi care trec pe-aici un blog crestin.In comparatie cu tot ce se gaseste pe internet bloguri crestine nu sunt foarte multe.Unele sunt amestecate dar cu adevarat crestine sunt putine.Iar blogul dar din dar e unul dintre cele putine...
Iti doresc La multi ani blog crestin!!!!!

adriana spunea...

Va multumesc pentru urari si pentru cuvintele frumoase la adresa blogului.

Dupa o virgula de cateva zile, am revenit pe blog cu o postare plina de dragoste, pe care am regasit-o printre postarile mai vechi.

I-am schimbat doar titlul pentru a fi in ton cu ziua de azi si se poate citi aici:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/02/exercitiu-de-sinceritate.html

adriana spunea...

Si daca tot e 14 februarie, parerea mea despre aceasta zi o puteti citi aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2012/02/de-valentines-day-lipsesc-personajele.html