joi, 8 martie 2012

La multi ani! Dar nu oricum!

La multi ani tuturor dar sa avem grija ca toate zilele anilor nostri sa fie pline de delicatete inspirata de gingasele lacramioare, curaj precum al sfintelor femei  si dragoste, asemanatoare cu dragostea de mama!  Si daca se spune ca dragostea trece si prin stomac, inseamna ca trebuie sa avem grija si de acesta, mai ales ca si astazi, 8 martie,  este tot o zi de post.

Inca din copilarie, asteptam cu drag ziua de 8 martie, cand aveam la scoala serbarea pentru mamele noastre, pentru ca era ziua mamei. Peste ani, devenind femeie, dar nu mama, m-am bucurat sa aud ca 8 martie este ziua femeii. Astazi, o alta zi de 8 martie din viata mea, ma bucur ca sunt in asteptarea altor zile: 25 martie (Buna Vestire), 29 aprilie (Duminica mironositelor) si multe alte zile cand femeile crestine sunt pomenite.

Cautand un acatist al femeilor sfinte, am descoperit un blog cu putine articole, dar folositor: http://acatistulsfintelor.blogspot.com

13 comentarii:

corina spunea...

Adriana la multi ani fericiti si binecuvantati in Domnul!

darry.anna spunea...

Ce frumos ai scris!
La multi ani binecuvantati, Adriana!
:)

handmade.in.covasna spunea...

La multi ani frumosi, Adriana! Iti multumesc mult pentru informatiile gasite la tine!

copilarim spunea...

Multumesc Adriana!! Si eu iti doresc la multi ani sanatosi si frumosi :)!

Diverse spunea...

La multi ani, multa sanatate si fericire! :)

Anonim spunea...

Foarte frumos spus ,La multi Ani ,C.A

Pr.Victor spunea...

Am trecut să văd florile şi le-am împachetat frumos în rândurile citite. O zi minunată să ai la casa ta, la sufletul tău.

Mariana spunea...

Mulţumesc, dragă Adriana!
Binecuvântări si îmbrăţişări!

Loredana spunea...

La multi ani!
Sa fii iubita si ocrotita de toti cei dragi!

Anonim spunea...

Multumim asemenea Adi drag!
La multi ani cu sanatate si multa binecuvantare! Te imbratiseaza, Florina si baietii :)

CARMEN spunea...

Sper ca ai avut o zi minunata, cu flori, veselie si toti cei dragi în jurul tau! înca o data La multi ani!

dulceameacasa spunea...

Ohoooo, lacramioare, deci la tine chiar a venit primavara! Draga mea iit multumesc de urari, de ganduri bune si cuvinte alese. Si ma bucur ca ai trecut si pe la mine (scuze, nu am fost "acasa") si mi-ai adus aminte de ziua femeii, da a femeii, nu doar a mamelor.
Te imbratisez cu drag.

Alina spunea...

La multi ani de 8 Martie! Sper ca primesti si urari intarziate din lipsa internetului :) Un weekend insorit iti doresc!