miercuri, 3 octombrie 2012

Facem schimb?

Astazi, de la Carmen, pana la aceasta ora, ati vizitat blogul 35 de persoane. Daca ne-am fi intalnit pe strada, daca v-as fi intampinat in pragul usii, cu siguranta v-as fi zambit. Ca sa nu raman datoare nimanui, am zambit fiecaruia in parte si ca sa nu uit pe cineva, pentru fiecare zambet, am cautat un zambet de copil aici. Sunt sigura ca 35 de zambete de copil iti vor aduce cel putin un zambet pe fata, de care cineva se va bucura astazi, fie ca esti chiar tu, fie ca este cel de langa tine. Eu deja ma bucur. Si inca zambesc.







































11 comentarii:

copilarim spunea...

Draga Adriana minunate zambete ai adunat!! Eu iti multumesc mult:) - iubesc sa zambesc si sa primesc zambete la randul meu.

O zi minunata iti doresc
rux

adriana spunea...

Rux,inca un zambet pentru tine

Robert Nicolaescu spunea...

Ce dulci sunt!:)

Mada spunea...

http://ivanmihaela.files.wordpress.com/2012/09/smiling_baby_mihaela-ivan.jpg

Minnie spunea...

Un zambet si-o floare, o raza de soare......
Zambete înzecite înapoi catre tine!
Happ WW!

Ana Maria spunea...

Pupici dragi!

marada spunea...

Frumosii!
Numai bine iti doresc!

elly weiss spunea...

Multumesc! Toate sunt frumoase dar cel mai mult m-a topit nr. 14, fetita cu sepcuta roz si floricica bleu :)

Carmen RM spunea...

toti copiii sunt frumosi, dar cei care zambesc... sunt superbi! Nimic nu poate fi mai curat si frumos ca lumea vazuta prin ochii inocenti ai copiilor!
happy WW! :)

Liviu Bimbea spunea...

Mici şi frumoşi.
Să ai o noapte liniştită.

corina spunea...

Vezi ce insemna curatia....nu e sifonat nimic....totul e gingas, cald frumos...