miercuri, 24 octombrie 2012

La revedere!

Exista un cuvant care ne sperie pe multi dintre noi. Nici nu vreau sa il scriu, pentru ca am convingerea ca daca Il iubesti pe Dumnezeu, oriunde te-ai afla, esti mereu viu.

Fotografiile postate sub titlul http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2012/10/viata-de-dincolo.html, cu toate ca au fost vizualizate pana acum de catre 40 de vizitatori, nu au primit nici un comentariu. Titlul ales cred ca este de vina, pentru ca asa cum scriam la inceput, multi suntem speriati de ce ne asteapta dincolo.

Fotografiile sunt facute, dupa cum veti vedea, intr-un parc, pe o alee linistita, intr-una din plimbarile Verei. Cand le-am primit, m-am gandit ca omul, dupa caderea in pacat a pierdut odihna si bucuria.

Gandul mi-a zburat si spre cuvintele pe care in ultima perioada le-am auzit destul de des: "în locuri luminoase, în locuri cu verdeaţă, în locuri de odihnă, de unde a fugit toată durerea, întristarea şi suspinarea şi unde cercetarea feţei Tale veseleşte pe toţi sfinţii Tăi cei din veac." 

Asta inseamna ca omul nu a pierdut numai odihna si bucuria din viata de aici dar a pierdut si bucuria si odihna din viata de dincolo, pe care le poate recastiga doar printr-o viata placuta Lui Dumnezeu.

Daca primavara si vara, toate ne duc cu gandul la viata, sfarsitul toamnei si inceputul iernii sunt prielnice  pentru cateva clipe de odihna, in care sa cugetam la cele care, chiar daca sunt sau ni le dorim indepartate, raman de viitor.  

Pentru cei care doresc sa aprofundeze subiectul, am gasit o lectura de folos:

Pentru o perioada, iau o pauza de net, care a devenit foarte obositor pentru privirea mea.

Dupa precizarea de ieri, http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2012/10/precizare.html, va spun astazi:

La revedere!

7 comentarii:

Alex spunea...

Intr-adevar, pentru noi, oamenii, sunt anumite subiecte mai delicate si tot cautam sa le ocolim. Dar si ele fac parte din viata noastra. Ne temem de acel "dincolo", pentru ca refuzam adesea sa primim cu toata fiinta ADEVARUL care ne deschide toata intelegerea... Ciudat mai stim sa ne purtam noi, oamenii...

Iti doresc numai bine si multa odihna! :-)

Pr.Victor spunea...

Mulţumim frumos Adriana pentru gândurile bune. Îţi doresc odihnă bună pentru cele ale sufletului şi ale minţii şi spor în cele bune de la casa ta.
Să ne revedem cu bine în cuvintele ziditoare de suflet de pe aici.

cafeauata spunea...

Sa-ti fie liniste in suflet si o minunata toamna sa fie in jurul tau!

Carmen RM spunea...

toamna pentru mine, reprezinta meditatie, reculegere, melancolie... Nicidecum gânduri morbide. Imaginile prezentate de tine sunt foarte frumoase. multumim!
chiar daca e toamna, zâmbim zilnic :) Happy WW!

daurel spunea...

Sa aveti bucurii !
PS."Dincolo" am multi cunoscuti...

copilarim spunea...

Ce poze frumoase!!
Adriana, rasfoiam "Degas dans desen" de Paul Valery - o carte primita in dar de la Florentina:).
Mi-au placut pozele de cand le-am vazut in reader, dar abia acum am ajuns sa iti si scriu doua randuri:)
cu drag
rux

Sara spunea...

Și eu am luat pauză de internet.. Ne mai trebuie din când în când...
Vă doresc să vă odihniți nu numai privirea, ci și sufletul, și trupul!
Vă îmbrățișez cu mult drag!