miercuri, 14 noiembrie 2012

Cuvinte cheie

Mereu dar mai ales in perioada posturilor, trebuie sa ne indreptam gandul spre Dumnezeu si pasii spre biserica.
Din constatarile anilor trecuti, am observat ca in aceasta perioda, cuvintele de cautare prin care cititorii ajung pe blog sunt cele de mai jos, pe care le-am ordonat alfabetic dar dintre care cel de baza mi se pare a fi duhovnic, pentru ca fara un duhovnic, riscam sa nu  inaintam deloc duhovniceste sau si mai rau, sa cadem.
De astazi pana in ziua de 24 decembrie (de fapt pana pe 25, dupa Sfanta Liturghie) suntem in post. M-as bucura sa nu imi viziteze nimeni blogul in aceasta perioada, pentru ca si eu tind spre a tine post si de net. Daca totusi vor fi vizitatori, sper ca randurile de mai jos, sa ne fie de folos si sa trezeasca in noi dorul de Sfintele Slujbe prin care sa reusim sa devenim la suflet copii si la minte intelepti.  Domane, ajuta!

Click pe fiecare rand pentru a deschide o noua pagina.
Cate o lectie pentru fiecare zi de post:: http://www.patriarhia.ro/ro/documente/catehismlista.html

2 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Am să trec tăcut, ca într-un post prin pagina ta pentru a reciti din rândurile care m-au ajutat.
Spor la cele bune ale sufletului cu post uşor, cu bucurie alături de cei dragi.

cartim spunea...

Interesante sunt postarile tale.

Este un blog bun pentru aceia care nu au fost initiati in acest domeniu si nu numai pentru ei....