miercuri, 19 decembrie 2012

Modele pentru adulti

Sursa foto:CrestinOrtodox.Ro
In fiecare dintre noi sta ascuns copilul care eram odinioara. Il vom redescoperi doar daca facem putina liniste in sufletul nostru sa-i auzim plansul. Reintalnindu-ne cu el vom redescoperi bucuria copilariei si ne vom simti mereu ca si  cum am petrece marile sarbatori. 

Nasterea Domnului ne strange laolalata in Biserica, adulti si copii, pentru a invata sa fim fericiti in viata. 
SARBATORI FERICITE !

Inapoi la Carmen

8 comentarii:

dordefemeie spunea...

Sarbatori fericite si tie!

Vasile Dumitru spunea...

Buna dimineata!
Frumoasa imaginea de sus, despre tabloul crestin ce pot sa mai spun, in gandul meu am corectat un singur cuvant din text, am inlocuit "plansul" cu "glasul", dar doar in gandul meu!

adriana spunea...

Doamne ajuta, dorul feminin!

adriana spunea...

Vasile, merge si glasul Glasul...
plansul...fiecae aude dupa cat de mult si-a suparat sufletul.

Icoana Nasterii Domnului sa ne fie mereu in minte si astfel sa auzim hohotele de ras ale copilului din noi, bucurandu-se ca Pruncul Iisus si Maica Sa ne-au ajutat.

Carmen RM spunea...

sa ai parte de sarbatori tihnite, inconjurata de oameni buni!
happy WW!

Rocs spunea...

imi place imaginea cu copilasii:)
o iarna frumoasa si sarbatori fericite!

Liviu Bimbea spunea...

Mulţumesc pentru urare. Şi tu să ai parte de sărbători liniştite şi frumoase.

anastasia spunea...

Sărbători cu bucurie, Adriana!
Doamne ajută!