miercuri, 9 ianuarie 2013

Aghiosul, aghios

Daca doriti sa ascultati: http://daruindveidobandi.blogspot.ro/2012/01/pregatiri-sufletesti-pentru-botezul.html

Multam fain, Natalia!

Aghiosul, aghios
Trecu Naşterea lui Hristos
Veniţi, fraţi, să alergăm,
La Iordan să ne-nchinăm,

Că Iordanu-i râu frumos
Acolo vine Hristos
Apele să le sfinţească
Pe noi să ne mântuiască.

Astăzi şi Sfântul Ioan
Vine către Iordan
Şi dacă s-apropia
Domnul Hristos îi grăia:

„Vino, Ioane,-acum, cutează
Şi pe Mine Mă botează.”
„Doamne, cum oi cuteza
Pe Tine-a Te boteza?

Eu sunt iarbă şi ţărână
Şi-mi tremură a mea mână,
Tu eşti foc ce mistuieşti
Tu şi munţii îi topeşti!”

Atunci Domnul mi-l privi
Lui Ioan îi porunci:
„Vino, Ioan, nu te-ndoi
Că Legea se va plini.”

Sfântul Ioan cuteză,
Pe Domnul mi-L boteză,
Duhul Sfânt de la Cer zboară,
Ca un porumbel coboară.

Atunci cerul s-a deschis
Glasul Tatălui a zis:
„Iată Fiul Meu iubit
În Care-am binevoit!”.

Niciun comentariu: