miercuri, 9 ianuarie 2013

Buna seara!

O zi buna se cunoaste si dupa cele citite pe parcursul ei. Mi-am bucurat privirea, mintea si sufletul cu hrana din cuvintele colectionate in spatele randurilor de mai jos:
Am ascultat sambata la biserica, o cantare, Aghiosul, aghios care a avut efectul de a-mi incalzi atat de tare inima, incat toata supararea din ea a disparut ca prin minune. Cautand-o pe net, am gasit si transcrierea versurilor. Dintr-una in alta, am citit, am ascultat si am vazut lucruri interesante si le-am colectionat si pe ele pe blog:
Ceasul meu arata ora 16.55. Incepe sa se insereze si ziua de azi sa faca incet loc urmatoarei zile. O zi buna incepe macar cu rugaciunile de dimineata si se incheie neaparat cu cele de seara., pentru a avea si noaptea buna.
Sper ca ati avut o zi buna. Pana miercurea urmatoare, va doresc o saptamana placuta in continuare si nu uitati sa deschideti zilnic si calendarul bisericesc. Este cea mai utila CALE IN DAR pentru cel care vrea sa mearga pe un drum drept.

Daca va doriti sa aflati mai multe despre cei sarbatoriti, accesati si http://adriana-dardindar.blogspot.ro/search/label/CALENDAR

    2 comentarii:

    Mariana spunea...

    Doamne ajută, Adriana! Ziua mea n-a fost una uşoară, dar, slavă şi mulţumire Domnului, am dus-o la sfârşit cu bine şi am încheiat-o frumos, citind postarea de la tine, care mi-a plăcut tare!
    Noapte cu pace şi zile bune!
    Te îmbrăţişez!

    adriana spunea...

    Mariana, cu bucurie, chair daca raspund un pic mai tarziu!