marți, 15 ianuarie 2013

Ganduri eminesciene

Mihail Eminescu
 15 ianuarie 1850-15 iunie 1889
  • Adevarul e stapanul nostru, nu noi stapanim adevarul.
  • Un om intelept cunoaste pe un nerod, caci nerod a fost fiecare in viata-i; dar un nerod nu recunoaste un intelept, caci n-a fost niciodata intelept.
  • Multi lucreaza, dar putini gandesc.
  • Am înţeles că un om poate avea totul neavând nimic şi nimic având totul.
  • Nu exista oameni mai neinduplecati sau mai duri decit cei preocupati intotdeauna de nefericirea lor.
  • Oamenii se împart în două categorii: unii caută toată viaţa şi nu găsesc, alţii găsesc şi nu sunt mulţumiţi. 
  • O dorinţă neliniştită în sufletele oamenilor de-a fi ceea ce nu sunt şi de-a avea ceea ce nu au, este rădăcina a toată imoralitatea 
  • Oamenii nu se deosebesc atat prin ceea ce zic, cat prin ceea ce fac.



2 comentarii:

corina spunea...

Adriana sunt bine si multumesc de intrebare.:)
Iar despre Eminescu, Dumnezeu sa-i faca parte de Rai!
Am intrat putin pe blog si acolo in blogrrol am vazut postarile fetelor cu Eminescu si m-am bucurat.Am primit si eu doua poezii frumoase dar nu am avut timp sa le pregatesc pentru postare.
Iti doresc o zi faina!

Carmen RM spunea...

Eminescu e nemuritor! traieste in fiecare dintre noi...