joi, 31 ianuarie 2013

Noapte buna!

http://architecturelinked.com/profiles/blogs/hibernate-1
A trecut atat de repede luna ianuarie, incat nu am avut timp sa realizez nici macar jumatate din ce mi-am propus si cu toate acestea primul cuvant care imi vine in minte dimineata, imediat dupa ce ma trezesc, este: oboseala. 

Februarie bate la usa si nu vreau ca martie sa ma prinda tot obosita. 

De maine, incerc sa hibernez. Mi-as dori sa dorm intreaga luna, precum un ursulet. Imposibil!

Pana la urmatoarea postare, cand va voi spune vesela, "Buna dimineata!, va adresez o intrebare indiscreta: http://adriana-dardindar.blogspot.ro/2013/01/cum-stai-cu-somnul.html 

2 comentarii:

Carmen RM spunea...

suntîn urma cu somnul, dorm prea putin - pentru ca, asa ca si tine, imi propun prea multe sa realizez si ziua nu are decât 24 de ore :(( Mie dimpotriva, luna ianuarie mi se pare ca a fost atat de luuuuuuunga, de parca nu am mai avut concediu de odihna de o jumatate de an! Si de fapt, ultimul concediu am avut din 20.12.2012 pana pe 07.01.2013! Au trecut doar 3 saptamâni si totusi.... am nevoie de concediuuuuu. Dar ma multumesc si cu un weekend :)
Somn usor, Adriana draga!

adriana spunea...

Eu am recuperat un pic in aceste zile si parca acum e mai bine.