marți, 5 februarie 2013

10 pasi pana la Carmen

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Spre Carmen

13 comentarii:

CARMEN spunea...

Esti fantastica! Wow! Carui motiv datorez onoarea? Superbe peisaje! Imagini de primavara in gradina botanica si cea japoneza... sunt fiarte impresionata...
Te pup. Sa ai o zi minunata!♡♥♡

Pr.Victor spunea...

Superbi paşi, minunate culori.

Edeir spunea...

Unde se afla aceste colturi de rai?

adriana spunea...

Ups! Carmen,am gresit data programarii!

Postarea a fost pregatita pentru maine, fiind miercuri dar se pare ca am programat-o cu data de azi.

Motivul sta ascuns chiar sub numele tau, pentru ca mi-a placut acea postare si chiar am invatat o lectie de acolo.

Observ ca postarea mea plina de flori este in ton cu vremea de azi din Bucuresti: soare si cer senin.

acum nu imi ramane decat sa stept ziua de miercuri si sa o inscriu in circuitul de fotografii.

adriana spunea...

Pr. Victor, multumesc de vizite; tocmai ce am citit toate comentariile pe care cu amabilitate le-ati postat.

adriana spunea...

Edeir, echipa de experti in raspunsuri nu stie?!

Nici eu nu stiu. Sursa lor este un email.

Pr.Victor spunea...

Am fost mai ocupat în ultimul timp şi am zis să recuperez. :)

Diana spunea...

Minunate culori! Minunile care ne inconjoara si pe care aproape ca nu le mai vedem in graba noastra zilnica spre... nicaieri! :)
Zile fericite!

dordefemeie spunea...

Minunati pasi... sa tot iesi la plimbare :-)

CARMEN spunea...

Te imbratisez cu drag :-)

pandhora spunea...

o plimbare prin mijlocul primaverii...
sunt de o incredibila frumusete aceste imagini! :)

Liviu Bimbea spunea...

Zece paşi, dar paşi mari.

Miau spunea...

geniala ideeeeeee <3 imaginile sunt magnifice :X