marți, 19 februarie 2013

Petale pe sevalet







25 de comentarii:

Carmen RM spunea...

tare frumoase sunt aceste tablouri! toate sunt deosebite, dar cel mai mult imi plac margaretele :)
Noapte buna, Adriana draga!

adriana spunea...

Suntem in acelasi gand. Noapte buna!

Minnie spunea...

Deosebite! Lalelele sunt preferatele mele! Noapte buna :))

Alex spunea...

Ce frumoase picturi! O încântare pentru privire.
Numai bine, Adriana! :-)

Liviu Bimbea spunea...

Azi-mâine luăm aceste petale direct din grădini.
Să ai o noapte liniştită.

tu1074 spunea...

Frumoasă serie de picturi !
Flori frumoase și multicolore ne satisfac privirea !!!

Pr.Victor spunea...

Culori calde la ceasul dimineţii. Minunate picturi. Felicitări celei ce a ostenit şi zi binecuvântată celei ce le-a postat.

dordefemeie spunea...

Frumoase tablouri, florile sunt intotdeauna frumoase ...

anastasia ana spunea...

frumoase toate!
le-am privit îndelung şi nu pot spune că prefer una, pentru că fiecare are ceva deosebit!
o zi cât mai plăcută, Adriana!

SoriN spunea...

Frumoase lucrari!
O zi buna!

Iulisa spunea...

Fiecare lucrare este speciala!
O zi asa cum iti doresti!

corina spunea...

Ce liniste raspandeste fiecare lucrare in parte.
O zi minunata Adriana!

Cristian Alexandrescu spunea...

Bine realizate aceste tablouri!

Andreea B spunea...

margaretele sunt florile mele preferate dar de data asta imi place tabloul cu floarea soarelui :)

Spunsieu spunea...

Ce imi place stanjenelul!Sunt niste flori tare frumoase!

Andera Y spunea...

Superbe lucrari! Imbinarea culorilor e fantastica, dar in prima pictura parca imi place cel mai tare.
Happy WW! :)

Cgv spunea...

Margaretele sunt superbe, cine este autrul lor?

adriana spunea...

Minnie, sa-mi spui cand este ziua ta pentru a-ti trimite un buchet?

adriana spunea...

Alex, autoarea lor va fi bucuroasa cand va citi si comentariul tau.

adriana spunea...

Liviu, nici nu stii cat de mult astept sa vina primavara sa ne bucuram de aceste minunate culori direct in gradini.

adriana spunea...

tu1074, vor urma si altele

adriana spunea...

Pr. Victor, voi transmite si eu mai departe gandurile bune.

adriana spunea...

dor de femeie, multumim de vizita

adriana spunea...

Anastasia, Sorin,Iulisa, Corina, Cristian, Andreea, Spunsieu, Andera, va multumesc tuturor pentru vizita si comentarii.

claus web spunea...

Sunt foaret frumoase, se vede mana talentata. IMi plac foarte mult tipul acesta de tablouri, nu ma pricep la pictura, dar avea strabunica mea nsite tablouri asemanatoare pe perete, in camera ei si mi-au adus aminte de ea.